Gå til innhold

BK: The golden hour

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at du også sliter med det samme som meg. Nemlig at fargene blir blasse under oppladning.

Utover det, synes jeg bildet ditt er veldig bra, selv om jeg synes kjørdoningen ble litt for mye sentrert.

Hvis du hadde trukket den litt mer ut mot venstre, ville bildet blitt mer dynamisk

Lenke til kommentar

Ser at du også sliter med det samme som meg. Nemlig at fargene blir blasse under oppladning.

Utover det, synes jeg bildet ditt er veldig bra, selv om jeg synes kjørdoningen ble litt for mye sentrert.

Hvis du hadde trukket den litt mer ut mot venstre, ville bildet blitt mer dynamisk

Ja men klarte ikke helt å bestemme meg for om jeg ville at bilen skulle være på vei ut av bildet eller på vei inn i bildet. Også noe av grunnen til at jeg laster opp bilder her for å høre slike synspunkter. mye av det jeg legger ut her havner i min portofolio, men jeg liker å høre andres synspunkter slik at jeg ikke blir blendet av bildet mitt og kan justere det etter råd.

Tusen takk for tilbakemelding :D

Lenke til kommentar

Stilig ! Likte doningen, lyset og fargene her. Ser du har brukt en ganske rask lukker og "frosset" hjulene. 1/250 - 1/350 ds. pleier å gi fint liv i roterende saker som hjul og propeller m.m

dette kommer av at underlaget vi kjørte på var veldig ugjevnt og hele bilen ristet så var ganske vanskelig å hold ekamera stille så måtte dessverre litt opp på lukkern for å unnga motion blur i bildet.

men tusen takk : )

Lenke til kommentar

Stilig ! Likte doningen, lyset og fargene her. Ser du har brukt en ganske rask lukker og "frosset" hjulene. 1/250 - 1/350 ds. pleier å gi fint liv i roterende saker som hjul og propeller m.m

dette kommer av at underlaget vi kjørte på var veldig ugjevnt og hele bilen ristet så var ganske vanskelig å hold ekamera stille så måtte dessverre litt opp på lukkern for å unnga motion blur i bildet.

men tusen takk : )

Var på min venns profil da jeg kommenterte viss du lurer på hvorfor LaidBackBA svarte for meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...