greenman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 har nylig kjøpt meg speilrefleks og vil vise dere de første bildene mine. har aldri tatt noe særlig bilder før. har fått høre fra venner osv at de ble fine, men vil ha litt ordentlig kritikk. så here goes: Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kjempefine bilder.. både farger og komposisjon.. Det siste bilde: Der har du støv e.l.på linse eller speil.. som lager en flekk på bildet (venstre side).. dette er lett å fjerne.. Virker litt forstyrrende på helheten av ellers flott bilde.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Absolutt fin komposisjon på alle. Eneste jeg vil hakke på er uskarphet i et par av bildene. Kjøp deg stativ og fjernutløser så vil dette problemet bli mindre. Du bør også fjerne støv fra sensoren. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 takk for svar og tips! det første og det siste bildet er tatt fra båt, så det ble litt vanskelig å holde i ro :-P Lenke til kommentar
Bitumen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hehe når jeg så det første bildet fikk jeg melodien Danger Zone fra Top Gun i hodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå