LOLBESSE Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Noen som vil fortelle meg hvordan jeg overclocker en Dell Vostro 3350 eller linke en guide til det....Min første overclocking men jeg har litt generell PC-kunnskap så ikke gjør det kjempekomlisert :S Takk på forhånd! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du overklokker ikke en laptop. Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) why? Det finnes mange guides på å overclocke min Asus X77JA.... Endret 27. august 2011 av LOLBESSE Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Laptoper har for dårlig kjøling til å overklokkes. enkelte gamermodeller kan ha overdimensjonert kjøling, men det er unntaket. Jeg kan spesifisere at du overklokker ikke en laptop om du ikke er dum eller vet akkurat hva du driver med. Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 men jeg har hørt at lissom hvis du øker prosserorens ytelse med ca. 0,1-0,2 Ghz så burde då gå greit...i forhold til Asusen så er den rimelig avkjølt hele tiden selv om jeg spiller.... Burde nok ikke gjøre det hvis du sier så, men jeg føler den trygt kunne blitt ordnet litt på. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 hvis du øker klokkefrekvensen på CPU med 100-200mhz kan du like godt la være. det vil ikke bli mange prosent bedre ytelse da, og det eneste du oppnår er ustabilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå