Gjest medlem-197195 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kan noen forklare til meg hvordan jeg kan få laget ett HTML dokument med en rekke sider, feks. Google Reader, Gmail osv.? Har prøvd selv, men når jeg prøver å lage en HTML med Facebook som kilde ser jeg bare iframe'n, og det står "Gå til Facebook", og jeg kan altså ikke bruke Facebook igjennom iframe'n. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Dermed kan jeg sjekke og navigere gjennom mine essensielle sider uten å måtte fikle med masse faner og sider. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Skaff firefox, høyreklikk på taben du vil ha fast, og trykk "pin as app tab", enjoy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ikke helt hva jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 self-bump. Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 self-bumb take 2. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Problemet er vel at du poster i feil kategori. Uansett så er det noe merkelig med hvordan Facebook behandler rammer mot siden. Jeg har det samme problemet på en webside som linker til en Facebookgruppe, den må via en "gå til facebook" først. Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kan en moderator flytte emnet til passende kategori? Innrømmer åpent at jeg ikke visste helt hvor dette emnet skulle selv. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det er din jobb å finne ny kategori og varsle moderator. De leser ikke tusenvis av innlegg i påvente av slike spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå