branick Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei. Jeg har da klart å blitt låst ute fra android market på telefonen min. Dette skjedde to dager etter at android market oppdaterte seg til den nye designen. Plutselig, mens jeg stod på jobb så restartet telefonen seg selv, og når jeg tastet inn pin koden igjen så virket alt normalt, helt til jeg skulle innom android market for å sjekke ut et nytt program. Her ble jeg møtt med normal login bilde, og jeg tastet passord som normalt. Feil passord får jeg da beskjed om. Samme passordet som jeg har tastet inn ørten ganger er plutselig ikke gyldig lenger? Har i ettertid logget meg på google.no med det samme passordet uten problemer, har tilogmed endret passordet der for å se om det hjalp noe, men nei. Min telefon har flere kontoer knyttet opp mot seg på diverse måter. Jeg har nå prøvd alle passordene som disse kontoene har tilknyttet seg, men fortsatt ingen hell. Ok, får vel resette telefonen og starte fra scratch igjen da. Litt synd å miste alt jeg har betalt for, men men... Blir ikke ruinert av det i denne omgang. Ved spørsmål om å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstilling blir jeg bedt om et samsung passord? Dette har jeg da aldri sett snurten av før nå, så hvordan skal jeg vite hva det er? Jeg fant ikke noe om dette passordet i bruksanvisningen til min telefon, og jeg får ikke resatt den uten denne virker det som. Er det noen som kan forklare meg, eller linke meg til en "how-to" for å resette telefonen tilbake til fabrikkstandard som går utenom dette? Har lite lyst til å kjøpe meg ny telefon på jobben i morra pga min egen udyktighet :/ På forhånd takk for alle smarte svar Øivind Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Nå har det fikset seg selv uten at jeg har rørt mobilen engang... Markedet har gått tilbake til den gamle versjonen og alt virker plutselig. Merkelige disse nye telefonene når de lever sine egne liv syns jeg, men klager ikke nå som det er i orden igjen ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå