AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 I dag har jeg vært på jobb fra ni til fire, hvor jeg har stått og gått hele tiden bortsett fra en halv times pause. Spiste havregryn til frokost, to knekkebrød og 200 gram plommer til lunsj. Middag ble strimlet svinekjøtt med ris og salat. Etter middag gikk jeg på en times tur, typisk "ned og opp tur," hvor i den første halvtimen er det nedoverbakker, mens hjemveien er oppoverbakker. I kveld har jeg kost meg med to grovskiver med brunost (vanlig, ikke lett), 4 biter melkerull og 4 biter smørbukk, samt litt over en halv popcornpose (de ferdig poppede, 75 g i en pakke). Blir kanskje et eple og før jeg legger meg. Spørsmålet mitt er om jeg har forbrent det jeg har spist i dag/kveld på jobb og turen. Tenker da på snopet. Gikk tur før jeg begynte å spise snopet, skal ikke trimme mer i dag. Har jeg forbrent noe av det jeg har spist i kveld tidligere på dagen? Nettopp ferdig med lavkalori, så har begynt med godteri én dag i uken. Har jeg spist for mye? Livredd for å gå opp i vekt igjen, jobbet hardt for å komme dit jeg er nå. På forhånd takk Postet av anonym: b85456d50374beb1fa551a90bb1ff707 Postet av anonym: 4a44e1ae365973094705c41ecf813c8d Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Høres for meg ut som du holder på og utvikle spiseforstyrrelser. Du tenker ikke bra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg er fullt klar over hvordan det høres ut. Jeg telte kalorier før på vektklubben, men sluttet med det da jeg ble veldig opphengt i det. Har derfor bare spist normal, sunn mat uten for mye tenking på kcal. Men når jeg har gått på en diett i over en mnd på 1300 kcal, for så å spise både sjokolade og chips (dog bare en gang i uken), må jeg jo tenke på at jeg kan gå opp i vekt. Derfor jeg spør dere, da jeg ikke har greie på slikt. Veldig kjipt når jeg har jobbet så hardt for å gå ned de ekstra kiloene som har tynget. Postet av anonym: 4a44e1ae365973094705c41ecf813c8d Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Du kommer ikke til å gå opp i vekt av det lille du har spist i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå