Gå til innhold

Ryanair og oppstått endring: Noen erfaringer?


Delvis

Anbefalte innlegg

Har bestilt en reise med Ryanair til London ifm et arrangement

i slutten av oktober.

 

I dag kom en mail med beskjed om at tilbakereisen var endret fra

søndag til mandag. Noe som blir omtrent umulig for meg, og det ødelegger selvsagt alt. :(

 

Linken der man kunne "søke"(..? bør vel være opplagt ?) om å få pengene tilbake og skulle fylle ut noe, var død.

 

Er det noen som har vært borti slike tilfeller, og er det noe man kan gjøre? Og hva kan grunnen være til at en slik endring skjer?

 

Har tenkt å stikke bortom flyplassen å snakke med de Ryanair damene

som står der, men har mistanke om at de kommer til å være hjelpeløse.

 

Så jeg tenkte hvertfall høre om noen her har tips om hva jeg bør eller kan gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg tenkte hvertfall høre om noen her har tips om hva jeg bør eller kan gjøre.

 

Her vil eg tru du ikkje har utfordring, men problem, diverre.

 

Ryanair fylgjer sjølvsagt ikkje EU-reglementet, og meiner det er fullt lovleg, sidan dei "chartar" tenesta frå eit flyselskap (som dei sjølv eig..) registrert utanfor EU. Som busett i utlandet får ikkje om den norske utgåva av Ryanair, men ei anna. Eg vil likevel tru regelverket hjå Ryanair er det same i alle land i Europa. Her er det klårt: Ryanair har rett til å endra avgangstida "rimeleg" (reasonable) og kva som er "rimeleg" er det suverent Ryanair som avgjer. Kunden kan ALDRI få att bilettpengane etter at bilett er utskrive, men kan søkja om refusjon av statlege avgifter om han/ho godtgjer KVIFOR det er "rimeleg" å ikkje nytta billetten. Billetten skal då kansellerast heilt og fullt, ikkje berre bitvis og det vert teke "serviceavgift"(!!) for handsaminga av søknaden. Ellers kan kunden søkja om endring av billetten om det er godtgjort kvifor slik endring vert naudsynt. Slik endring skal løyvast "om mogeleg" og då skal kunden dekkja meirkostnad mellom gamal og ny billett + "serviceavgift", men skal ikkje ha noko refundert om ny tur er lågare prisa enn opphaveleg. Søknaen skal fremjast av kunden via nett og innan 96 timar frå¨melding om endring vart sendt kunden, søknad på annan måte eller levert etter dette tidspunktet SKAL avvisast.

 

Jaudå, Ryanair er seg sjølv lik...

Lenke til kommentar

Så jeg tenkte hvertfall høre om noen her har tips om hva jeg bør eller kan gjøre.

 

Her vil eg tru du ikkje har utfordring, men problem, diverre.

 

Ryanair fylgjer sjølvsagt ikkje EU-reglementet, og meiner det er fullt lovleg, sidan dei "chartar" tenesta frå eit flyselskap (som dei sjølv eig..) registrert utanfor EU. Som busett i utlandet får ikkje om den norske utgåva av Ryanair, men ei anna. Eg vil likevel tru regelverket hjå Ryanair er det same i alle land i Europa. Her er det klårt: Ryanair har rett til å endra avgangstida "rimeleg" (reasonable) og kva som er "rimeleg" er det suverent Ryanair som avgjer. Kunden kan ALDRI få att bilettpengane etter at bilett er utskrive, men kan søkja om refusjon av statlege avgifter om han/ho godtgjer KVIFOR det er "rimeleg" å ikkje nytta billetten. Billetten skal då kansellerast heilt og fullt, ikkje berre bitvis og det vert teke "serviceavgift"(!!) for handsaminga av søknaden. Ellers kan kunden søkja om endring av billetten om det er godtgjort kvifor slik endring vert naudsynt. Slik endring skal løyvast "om mogeleg" og då skal kunden dekkja meirkostnad mellom gamal og ny billett + "serviceavgift", men skal ikkje ha noko refundert om ny tur er lågare prisa enn opphaveleg. Søknaen skal fremjast av kunden via nett og innan 96 timar frå¨melding om endring vart sendt kunden, søknad på annan måte eller levert etter dette tidspunktet SKAL avvisast.

 

Jaudå, Ryanair er seg sjølv lik...

 

Tok en tur bort og snakket med dem i dag. De sa at "endringen var skjedd pga at det gikk over til vintertid vet du, ikke sant?"

Som om det skulle være noe jeg måtte vite liksom.

 

Jaja.. de sa nå det at hele den billetten som var blitt endret, ville blir refundert om jeg søkte om det. Bare ikke den andre.

 

Skal vurdere det litt hva jeg skal gjøre. Det jeg glemte spørre dem om, var om det kan komme nye endringer igjen senere om jeg godtar denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ikke finn deg i det , klag paa det og gi dem daarlig PR i media....da toer dem ikke gjoere noe annet enn refundere.

 

(takk Gud at jeg ikke har jobb aa forholde meg til , da er man mer fleksibel mht tid)

Lenke til kommentar

Ikke finn deg i det , klag paa det og gi dem daarlig PR i media....da toer dem ikke gjoere noe annet enn refundere.

 

(takk Gud at jeg ikke har jobb aa forholde meg til , da er man mer fleksibel mht tid)

 

Media? Nei det gidder jeg ikke å gå gjennom ei sånn mølle. Det er ikke så mye penger at det er verdt det.

Lenke til kommentar

De burde staa til ansvar uansett......tror du har loven paa din side.

 

Så vis til hva du snakker om da, istedet for å bare trigge meg at jeg bør gjøre noe.

 

De sier det står i reglementet at de har anledning til å endre. Da regner jeg med de har kalkulert hva de gjør, og at det ikke vil være noen lett sak å begynne krangle med dem.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt off topic i forhold til problemet ditt, men Ryanair kommer jeg aldri til å fly med igjen. Har gjort det to ganger til London. Første gangen var med avreise fra Torp på kveldstid, de fikk selvsagt hydraulikkproblemer akkurat i det flyet var boardet, dette kan de selvsagt ikke noe for, men vi ble sittende som kveg i timesvis uten informasjon eller noen form for servering og kom til London midt på svarte natta. Hjemreisen gikk av en eller annen ubegripelig grunn til Gardermoen (Torp var destinasjonen), noe som selvfølgelig medførte at jeg måtte komme meg fra Gardermoen til Torp for å hente bilen, for så å kjøre halve distansen tilbake igjen for å komme hjem, og akkurat det samme skjedde faen meg andre gangen på hjemreisen.

 

Nei, Ryanair har jeg ingenting til overs for :thumbdown:

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hjemreisen gikk av en eller annen ubegripelig grunn til Gardermoen (Torp var destinasjonen), noe som selvfølgelig medførte at jeg måtte komme meg fra Gardermoen til Torp for å hente bilen, for så å kjøre halve distansen tilbake igjen for å komme hjem, og akkurat det samme skjedde faen meg andre gangen på hjemreisen.

 

Nei, Ryanair har jeg ingenting til overs for :thumbdown:

 

Om Ryanair diverter til Gardermoen, så skyldes det som regel at Torp/Rygge er stengt. Det er heller ikke Ryanair sin skyld.

Lenke til kommentar

På ingen måte usamd, Malvado, problemet vert at då måtte ein friteke ein del andre som er registrert utanfor EU og for det same, sidan det må gjelda like reglar for selskapa. Alt frå Singapore Airlines via Japan Airlines og Aeroflot til Continental og Delta i USA. Skilnaden på selskapa er likevel klår nok: Desse siste har stort sett trafikken frå EU og ut (og ikkje kranglar når trafikken går nett den vegen, det kan vera annleis på returturane TIL EU), har det meste av trafikken sin langt utanfor EU-/EØS-området og høyrer difor heilt reelt til langt utanfor dette. Ryanair, derimot, meiner seg å ha funne "lur løysing" her for å unngå plagsame EU-reglar, sjølv om dei flyg oppunder 100 % innanfor EU-/EØS-området, vil eg tru.

Lenke til kommentar

Det er synd at siden selskapet mener de er fritatt for EU reglene at man ikke i samme slengen fritar dem for å lande på landene i EU (+ lille Norge selvsagt).

Da tror jeg det fort hadde blitt en helt annen sang.

 

De er ikke fritatt i og med at alle flyene er irskregistrerte og får lov til å fly intraeuropeisk av EU.

Lenke til kommentar

De er ikke fritatt i og med at alle flyene er irskregistrerte og får lov til å fly intraeuropeisk av EU.

Nei, flya er ikkje irskregistrerte meir, vil eg tru. Eigarskapen til flya er i alle høve overdrege til eit selskap utanfor EU, i Uzbekistan eller noko slikt. Her "kjøper" så det irske selskapet alle flytenester - og kven eig dette selskapet, tru...

 

Ein treng sjølvsagt ikkje så djup fantasi til å skjøna at dette er gjort av ein eller to grunnar, unngå plikter som kjennes mindre gode og/eller spara skatt som og kjennes mindre god. Og, så det er presisert: Heilt lovleg å gjera slikt. Om ein kunde er tent med slikt er anna sak, så lenge det er plikter andsynes KUNDEN ein seljar prøver å unngå ved å gjera slikt. Men kjøparar kan i praksis berre straffa ein seljar på ein einaste måte seljaren verkeleg skjønar. Gje uttrykk for dei er misnøgde og slutta å kjøpa. Gjer EIN kunde slikt, kan seljaren godt ignorera, så lenge dette er ein liten kunde. Gjer MANGE kundar slikt, så dette tek til å syna att på botnlinja i rekneskapen (og gjerne då og i bonusen til dagleg leiar og utbytet til eigarar), vert normale seljarar brått ganske så læreviljuge.

Lenke til kommentar

Nei lovlig er det ikke. For å fly innenfor (altså intra EU) EU må man ha EU flagg på flyene sine eller ha spesiell avtale med EU. I og med at EU reglene gjelder alle som opererer intra EU så må de følge EU reglene.

 

Her er det et bilde som bekrefter at Ryanair har irskregistrerte fly.

http://www.dailymail.co.uk/travel/article-1200331/Revenge-Ryanair-How-passengers-make-money-worlds-tightest-airline.html

 

Begynner med EI-

Lenke til kommentar

Hjemreisen gikk av en eller annen ubegripelig grunn til Gardermoen (Torp var destinasjonen), noe som selvfølgelig medførte at jeg måtte komme meg fra Gardermoen til Torp for å hente bilen, for så å kjøre halve distansen tilbake igjen for å komme hjem, og akkurat det samme skjedde faen meg andre gangen på hjemreisen.

 

Nei, Ryanair har jeg ingenting til overs for :thumbdown:

 

Om Ryanair diverter til Gardermoen, så skyldes det som regel at Torp/Rygge er stengt. Det er heller ikke Ryanair sin skyld.

 

Stengt på sommerstid med flott vær og null nedbør? Hva er oddsen for det på to turer med et års mellomrom? Var i hvertfall ikke stengt når jeg kom dit for å hente bilen. Tror heller det er noe humbug Ryanair gjør for å spare penger (selvfølgelig far fetched)

Endret av bas
Lenke til kommentar

Nei lovlig er det ikke. For å fly innenfor (altså intra EU) EU må man ha EU flagg på flyene sine eller ha spesiell avtale med EU. I og med at EU reglene gjelder alle som opererer intra EU så må de følge EU reglene.

Det kan du gjerne seia - i teorien. Kranglar du om dette i praksis, så seier ein berre. Snakk med selskapet ..... det er DEI som har levert deg flytenesta - me har berre ordna med billetten. Så kan du jo føra ein rettsak i Uzbekistan. Derimot oppfyller sjølvsagt hovudavdelinga alle EU-krav - og har difor sjølvsagt alle avtalar i orden. Dei "berre" leverer ingenting til kunden, dei er berre "mellomenn". Så kan EU krnagla med selskapet eit par år og omsider få nokre rettskjenningar - og til dess er det tid for ny "omorganisering" og ei anna løysing. VIL ein krangla, og har ein litt ressurssar, kan ein lett halda på slik nokre årtier medan juristkverna mel.

 

Her er det et bilde som bekrefter at Ryanair har irskregistrerte fly.

http://www.dailymail.co.uk/travel/article-1200331/Revenge-Ryanair-How-passengers-make-money-worlds-tightest-airline.html

 

Begynner med EI-

Ja - og dette biletet er frå 2009, medan omorgansieringa skjedde ein gong i vår/tidleg i sommar - etter litt krangling om EU-reglane (men sjølvsagt var det nok slett ikkje den saka som utløyste, for dette hadde ein då "planlagt lenge" - i alle fall frå tre dagar etter at kranglinga tok til...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...