Yahte Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Okey, jeg har overhodet ikke peiling på scannere (!!) Så derfor, ser jeg pent på dere som faktik har litt peil Jeg skal kjøpe meg en -grei nok- scanner.. jeg vet ikke hvilke produkter som er bra / dårlige, jeg har letet etter noen tester o.l. men kom ut av det, kanskje til og med mindre smart enn før.. Prisklassen ..nja.. 1000-1500.. ca... Jeg hadde satt veldig pris på om jeg hadde fått svar takk på forhånd Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Canon CanoScan 5000F er en meget bra skanner. Har veldig lyst på denne selv. Koster kr. 1546 hos Komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...22&GrpID=6&s=pl Anbefales. Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 takk for svar så fort da det var den jeg og hadde øyet mitt på, men var veldig usikker... jeg bestiller ikke før i morra, så hvis noen andre har noen andre forslag hadde det , som alltid, vært flott takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå