vikingkylling Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Her om dagen fant jeg en bok kalt Gone - Forsvunnet av Michael Grant på Coops Hypermarket til en hundrelapp, selv om den var innbundet. Jeg kjøpte den fordi den hørtes spennende ut (helt plutselig forsvinner alle folkene over 15 i en hel by uten et spor), og kort sagt har jeg lest nesten halve boken i strekk. Den er utrolig bra og anbefales på det sterkeste til folk som liker Lost og Fluenes herre. Men da jeg tok en raskt søk på forfatteren oppdaget jeg at det faktisk er en serie, og flere bøker er kommet allerede (på engelsk, i alle fall. But that's not exactly a problem.) Totalt vil det bli seks (!) bøker? Konge! Spesielt bra siden favorittserien min til nå har vært House of Night (Harry Potter hvem?) men den siste boken i den serien kommer snart. Trengte en ny serie å lese nå uansett. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ikke fort deg med de resterende 3, Fear kommer ut om 9 måneder ca. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 *notere navnet på boka* Høres ut som noe for meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Ikke fort deg med de resterende 3, Fear kommer ut om 9 måneder ca. Nja, Fear er den femte boken, og den siste, Light, kommer "some time later". Jeg har ennå tre og en halv bok å lese. Men holder det samme kvalitet går det nok rimelig kjapt. Btw den komplette serien er (engelske titler) Gone (norsk tittel: Gone - Forsvunnet) Hunger Lies Plague Fear Light Mye å glede seg til, med andre ord. Og jeg vil ikke bli overrasket om de blir filmatisert etterhvert. Endret 26. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Grant er bundet til forlagets regler for utgivelser. Disse sier en bok i året, med ca ett år mellomrom. Plague kom i april, og Fear ryktes å komme ut 3. april 2012. Light vil komme ut ca samme tid 2013. Jeg har lest Gone siden Hunger kom ut, og jeg har snakket med Grant om forlagets idiotiske regler. Han vil gi ut to i året, og Fear er allerede ferdig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Har du lest noen av de andre? Klarer han å holde kvaliteten oppe? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har selvfølgelig lest de som har kommet ut. Ja. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Og de holder seg bra? Dvs bør jeg bestille alle på en gang, eller ta en etter en? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Bestill 2-4 med en gang, du. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Haha, såpass. Skal bestille dem i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Leste halve boka , ble lei. Dog er ikke jeg akkurat et bok menneske, så er sikkert derfor Derimot var den ganske spennende det jeg leste. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Når du er ferdig med Plague og venter på Fear, så kan du lese The Enemy-serien av Charlie Higson. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Skal tenke på det, men Everworld frister også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå