veggiss Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 de selges jo parvis, så hvis de ikke støtter det så er det rart. skal prøve det når jeg kommer hjem i kveld, tar med meg et ekstra hovedkort også, kan jo være det som er problemet, selv om jeg tviler stort. kjøpte slk-900 kjøleren i sted også, så nå skal det bli fin fin temp på cpu StureRasch: var ikke meningen å være frekk, er bare så oppgitt over at dette ikke funker. Lenke til kommentar
xlesh Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ok, har et lignende oppsett så jeg skal gjøre et forsøk her. Geil brikkene du (og jeg) har er spesifisert for 2-6-3-3, men dette er single channel. (ref. http://www.geil.com.tw/faq.asp.htm nederst på sida). Etter vanvittig mye prøving og feiling har jeg kommet fram til at de beste instillingene for meg, er: DRAM Timing: SPD GAT alt på auto, untatt CPC Håper dette vil hjelpe! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 ok...skal prøve det! hvilken fsb har du på ramen med det oppsettet der? heftig overklokkin må jeg si!! Lenke til kommentar
Junta Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 GAT alt på auto, untatt CPC Det vil si at du slår av CPC? Det er viktig når man kjører divider f.eks. på 5:4, mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 nå går det meget bedre her. kjører ram og cpu synkront på 217 nå, måtte sette timings til 2-8-4-4. volt på cpu er 1,6 og ram er 2,8. skal prøve meg litt høyere etterhvert, må bare montere slk-900 faenskapet først. Lenke til kommentar
xlesh Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Sikker på at cpu'en din trenger så mye volt? Min kjører på default helt opp til 3,4...ligger på 1,575 nå på 3,8. RAMen kjører jeg på 2/3 divider, altså 211. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå