DoubleF Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Bildet er tatt i Irland, og ønsker hva jeg evnt kan gjøre bedre. Noen tanker? Endret 26. august 2011 av DoubleF Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 FLOTT bilde Skal / må kritisere litt også ..du har noen "lyse" partier på begge sider av bilde nederst som ikke burde være der.. de er forstyrrende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Vær så snill å følge reglementet for posting av bilder i dette forumet Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Forøvrig så synes jeg ikke midtstillingen skjemmer bildet noe nevneverdig, om så er det formatet som skurrer. Personlig ville jeg ha gått for 1x1 når det er såpass lite interessant rundt kua. Fine farger og det føles skarpt nok. Motlyset funker også greit. Endret 27. august 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Den drømmende effekten du har langs kantene, fotografens svevende perspektiv ned mot kua og den midtstilte komposisjonen gir en forstyrrende nær kontakt mellom kua og seeren. Nesten som tvillingene i korridoren i Stanly Cubrics "Ondskapens hotell". Skummelt. Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Takk for konstruktiv kritikk. Skal få justert lyset nederst. Skummelt er kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå