Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

19år - problemer med sengeveting i militæret

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei, har eit veldig alvorlig problem jeg trenger tips til.

Har nå begynt i militæret, og etter rundt 3 uker så fikk vi vår første KTS (Klar til Strid, betyr at man blir bråvekt midt på natta og må stresse med å få på seg vest, våpen, hjelp etc.) Det som skjedde da var at jeg klarte å tisse på meg. Det var ikke snakk om mye, men såpass at en medium flekk på bokseren var våt/fuktig. Det var altså ikke snakk om å vete hele sengen eller bokseren, men at det kom litt ut.

Jeg tenkte at dette kanskje var fordi jeg skvatt noe inni helvete, men dette har nå skjedd oftere og oftere, og jeg er redd det har skjedd noe galt.

Det har skjedd kanskje maks 3 ganger etter denne hendelsen, altså i løpet av ca 2 uker, men er som sagt redd for at det kan ha skjedd noe, at jeg har blitt nervøs på en eller annen måte...Det kan iallfall ikke fortsette.

Jeg har aldri hatt problem med dette tidligere, så kan ikke skjønne noe annet enn at det kan være på grunn av stress.

OBS: Kan nevne at når jeg kjenner nedi trusa etter det har skjedd, er det akkurat som om det er et lite spermlag på selve kukhode, som om jeg har vært veldig kåt. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre at jeg ikke har runket de siste 2 ukene?

Håper at noen kan gi meg tips, evt komme med egne erfaringer.

Postet av anonym: db0e3017de46e2324d96246146db94a0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke barebare i militæret, for det første har man ikke noe privatliv, for det andre er rekrutten ofte såpass hektisk at man ikke har tid, og når man først får fritid er det soving.

Jeg greide meg fint uten singleplayer ut hele rekrutten, 1,5 mnd-er elns

Postet av anonym: b8471fe084a2b0e5fdbee5b5085c2911

Lenke til kommentar

Takk for svar! Det kan nok stemme det dere sier, men jeg undres hvorfor ikke hele bokseren er full av sperm, for det er liksom bare på kukhode/ rundt forhuden jeg har kjent det. Resten er bare fuktig, som om jeg har tisset på meg.

Om det er slik at jeg har hatt våtedrømmer, burde ikke da være mye mer sperm?

Postet av anonym: db0e3017de46e2324d96246146db94a0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...