carl_erik Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har et ganske fullt word-ark som jeg er delt inn i små overskrifter. For å forklare litt bedre: Dette er et ark, med en stor tabell som fyller hele siden (marginalt), hvor jeg har plassert ulike datoer i cellene. Disse datoene skal det planlegges litt i forhold og jeg kunne tenkt meg å hatt muligheten til å trykt på datoen/overskriften og da skulle det kommet opp en boble eller noe lignende med informasjonen. Grunnen til at jeg må gjøre det på denne måten er at om jeg skulle fylle inn informasjonen på alle datoene vil dette overstige arket og plutselig ta to sider, og det er ikke ønskelig. Noen som har forslag til hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvis du bruker skjema funksjonen i Word når du lager dokumentet ditt kan du der enkelt legge til hjelpetekst / informasjon der du ønsker det. Hvilken versjon av Word bruker du? Lenke til kommentar
carl_erik Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Office 2010 Lenke til kommentar
carl_erik Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Så litt på muligheten til å lage et skjema, men har i utgangspunktet allerede jobbet en del med tabellen og oppsettet så skulle gjerne brukt tabellen som jeg allerede har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå