Jakke Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 JEG VET IKKE om hunden ikke blir å lide hos noen andre. JEG vet ikke hvordan de, ungene deres, katta deres, blir å oppføre seg mot hunden. For alt jeg vet kan hunden bli avlivet innen 6 måneder pga. at den ikke passer inn hos dem, og ingen andre vil ha en hund på 10 1/2 år. Hos meg VET jeg at den har det bra. Jeg vet at hunden har det så bra som den kan få det. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg foreslår at vi setter strek for videre forsøk på å provosere trådstarter angående hans hundehold her. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 ..du skjønner at det der er selve definisjonen på egoisme? Det at DU ikke takler å se at andre er med din hund istedet for å avlive den uten at hunden lider på noen måte er jo selve toppen av egoisme. For noe tull. Det å omplassere en gammel hund fører til mye stress for dyret, og når man er såpass glad i et dyr så forstår jeg godt at TS har valgt å flytte for seg selv. Det er nok også vanskelig å omplassere en gammel hund. Så lenge hunden er frisk og TS vil beholde og passe på den, støtter jeg han. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Takk til krikkert og Quote Jeg setter tråden som løst, så sier vi at saken er over og ute av verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå