Aksel114 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 God dag, Nordmenn Jeg fikk meg nettopp en ny HP ELITEBOOK 8560P, og er veldig fornøyd med den. Men som med mesteparten av elektronisk utstyr, er det også noe feil også med den nye ELITEBOOKEN min. Eller, ordet "feil" ble kanskje litt feil å bruke. Er sikkert bare jeg som gjør noe feil i men ja, back to topic. Jeg var i et mørkt rom med pcen på og skulle ønske jeg kunne skru ned lysstyrken litt, men da jeg prøvde fynka det ikke. Jeg trykka på FN - F9, men ingenting skjedde. Det samme gjelder volum (opp/ned), F11, F8, F4, men ikke F3. Skulle gjerne funnet en løsning på problemet, da det er disse "snarveiene" jeg bruker mest. Er litt for lat til å trykke WINDOWS - X eller gå til kontrollpanelet hver gang. I tillegg er det plagsomt når man ser film eller spiller ol. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei Nordmann! Her er ett treff som muligens passer din situasjon. Les og vurder: http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-systems-and/windows-7-64bit-function-keys-do-not-work/td-p/683059 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Tusen takk for nyttig svar! instalerte en driver, restarta og trykka på Windows-X så fyngerte det etterpå takk igjen Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Bare hyggelig! [Løst] ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå