L4r5 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, da er vi på den årstiden igjen. På tide å høste av naturens gaver. Men som innflytter så kjenner ikke jeg til noen gode steder å sanke sopp her på Vestlandet. Bor i nærheten av Knarvik, men er villig til å flytte litt på meg. Bare ikke i timesvis. Så har du noen gode soppsteder du vet om? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Har ikke peiling på sopp men svogeren min tvinget meg med på en sopptur ifjor sommer. Tror det var her. Går en trapp/sti oppover i skogen der og det var MASSE Kantarell. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ekte sopplukkere holder tett om de gode plukkestedene sine. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, det er et gjennomgående tema. I restauranten kjøper vi sopp av en dame, og prøver vi å fiske ut hvor de plukkes, så får vi et blikk som kan drepe og et ganske kontant "nei!". Ut på tur for å finne egne steder, med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå