slippern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kjøpte en helt ny 120gb OCS Agility 3 SSD, monterte den i laptopen, og installerte Windows 7 Pro x64, og etter noen runder med Windows oppdateringer og restarter så får jeg plutselig denne opp under reboot "Operating system not found", har vaset i BIOSen og resatt den til default flere ganger uten noe hell... Hva kan jeg gjøre for og få liv i driten igjen? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei. Dessverre en vanlig feil på sandforce 2 baserte produkter som agility3 og vertex 3. Du må nok ta ut batteriet og/eller endre bootrekkefølgen på disken og cdrom på pcen så skal du forhåpentlig se den igjen. Gå på ocz sine sider og sørg for å oppdatere disken til siste fw 2.11. Den er langt fra perfekt, men forhåpentligvis blir pcen din litt mer stabil igjen. Jeg endte opp med å sende agility 3 i retur etter alle problemene. Lenke til kommentar
slippern Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Har prøvd og oppdatere disken, resette biosen osv, men biosen ser enda ikke biosen, prøvde også å oppdatere firmwaren men fikk ikke kontakt med disken. Lenke til kommentar
slippern Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Sendte inn disken og fikk ny i retur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå