Joffii Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hadde en bestekompis, som var sånn. Minner mye om da han slo seg til ro. De hadde i tillegg en 3 mnd periode der dama var på andre siden av kloden. De er enda sammen, i ny leilighet Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg kjenner jeg blir forbanna av å lese hva du skriver TS, fordi du minner meg helt voldsomt om ei jente jeg holdt på med tidligere i sommer. Tar jeg ikke helt feil nå som har har du dannet deg et førsteinntrykk av typen din som du ikke klarer å gi slipp på, og når han gjør noe som ikke er i tråd med enten inntrykket ditt, eller forventningene dine, så tar du han i avhør, du analyserer til det absurde og alltid tenker worst case. Er typen din som meg så kommer det ikke til å gå lang tid før du er historie. Ingen mennesker er like. Hvorfor skal alle forhold utarte seg likt? Hvorfor skal dere være sammen hele tiden? Du sier han har et tillitsproblem til jenter og du fortsetter å pushe han? Ikke smart. Jeg kan banne på at overgangen typen din har gjennomgått, til å bli i et fast forhold nå, er ganske stor. Gi han tid, ikke alle har det like lett for å binde seg. La han få puste ut og samle tankene - eventuelt ikke tenke i det hele tatt - og dra på tur. Gjør han noe kødd så er alt ok - du dumper han. Men, har du tenkt på hva som skjer dersom han ikke gjør noe kødd? Og han ringer deg like etter at han har landet på flyplassen? Eller har du kun tenkt worst case scenario nå? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Du har helt rett i det du sier MrBrightside! Jeg skal ta meg i akt og gi ham en sjangse, uten å mase på han Takk! TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå