xaco Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Spørsmålet mitt er vel egentlig: Tror dere han er stormforelsket i meg slik som jeg har beskrevet han? (les; tidligere player, flørten, vil reise uten meg... MEN sier han vil ha bare meg ol.) Han er forresten veldig flink på å ta kontakt med meg eller i hverdagen. Sender mye meldinger og vil være sammen med meg. (Derfor jeg ikke skjønner når han sier han er veldig forsiktig og vil ta det litt rolig grunnet tidligere hjertesorg. Hvorfor vil han være så mye sammen med meg da? Er jo ikke å ta det rolig det... ) TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Det er noe ingen på dette forumet egentlig kan svare på, vi kjenner ikke deg og vi kjenner ikke han. Hvis du har store problemer med at han tar en guttetur med noen kamerater(noe som ikke er uvanlig) så snakk med han. Er det forresten han som er drivkraften bak turen eller er det kameraten sin idé? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Tror dere han er stormforelsket i meg slik som jeg har beskrevet han? Nei. 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du bør være stolt av kjæresten din som faktisk vil henge med vennen sine istedenfor å bli den tøffelen. Selv om dere nylig har blitt sammen så er nok denne turen godt verdsatt i fra kompisen sin side som et tegn på at de fortsatt kan være venner og at du ikke er alt han bryr seg om i livet. Du må nok beregne deg på å dele han med vennene hans fremover! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Slutt å analyser så sykt mye, gutten vil reise på en guttetur, la han gjøre det. Du burde heller være redd for at masinga di ødelegger forholdet deres enn at han skal finne på noe kødd der nede. This. Det kan umulig være godt for forholdet at du går rundt og analysere alt han sier og gjør. Hvis du sier at han tilbringer mye tid med deg ellers, så bør dette være et godt nok tegn på at han liker deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Tror dere han er stormforelsket i meg slik som jeg har beskrevet han? Nei. Tror dere han er stormforelsket i meg slik som jeg har beskrevet han? Nei. Ikke rart jeg analyserer(blir usikker) når jeg får slike svar Jaja, det får bare briste eller bære. Forresten så er det bra han er med venner, for all del. Bare trodde en sydentur med kjæresten var mer fristende. TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Vist dere nylig er blitt sammen så kan jo turen og være planlagt før dette igjen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Mulig han liker deg godt, men det virker som han vil ha i pose og sekk. "Stormforelsket" virker det dog ikke som han er. 2 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Trådstarter er et klassisk eksempel på hvorfor mine 2 forrige 'seriøse' (les: jeg virkelig prøvde) forhold gikk i vasken. Hu trur alltid det verste. Et eksempel: Vi er en vennegjeng på 8 stykker som vært år reiser på tur sammen. Skiferie, syden osv osv. Her har vi en Ikke-inviter-noen policy. Dama blei skeptisk og maste og ringte meg ofte på turen, for å sjekke. Hu trudde kanskje jeg kom til å være utro elns og bla bla bla. Sikker på at du skjønner greia. Damer trur alltid det verste i MANGE situasjoner. Vær et unntak Trådstarter. Vær så snill, du gjør både deg og kjæresten en tjeneste Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Mulig han liker deg godt, men det virker som han vil ha i pose og sekk. "Stormforelsket" virker det dog ikke som han er. Mulig han liker deg godt, men det virker som han vil ha i pose og sekk. "Stormforelsket" virker det dog ikke som han er. I pose og sekk som i å ha kjæreste og venner? Eller som i å ha mus på hjemmebane og på bortebane? Kan det rett og slett ikke være som han sier da? At han er redd for å bli såret, dermed tar han det litt forsiktig? At han frykter jeg går lei av han etter en uke med han i syden? P.S De planla denne turen når han hadde møtt meg. Han nevnte det et par ganger i begynnelsen når jeg møtte han at han ville ta seg noen uker fri, pga han har jobbet så mye. (Men da var det ikke bestemt hvem han skulle reise med.) TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Okei, såvidt jeg skjønner går grunnlaget ditt ut på at dere er nyforelskede og at han derfor burde tilbringe 100% av tiden sin med deg. Men om du selv er nyforelsket, sikker på at ikke følelsene dine kommer foran fornuften din? Jeg ser ingen problemer med at han tar seg en liten tur. Han kan jo ikke bare si til kompisen sin, som sannsynligvis har vært med han LANGT lengre enn deg, at han bytter reisepartner. Det er direkte dårlig gjort. Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Forutsetter her at det ikke var kameraten som tok initiativet og at det ikke hadde vært snakket om før dere ble sammen. Da synes jeg det er et dårlig tegn at han ikke vil reise på tur med deg denne gangen. Eneste grunnlag jeg har for å si det er selvsagt basert på hvordan jeg selv fungerer, og trenger ikke stemme for dere to. Ett alternativ her, spesielt siden han har vært player tidligere, er at overgangen til fast forhold og EI jente føles smått klaustrofobisk for ham og trenger litt tilvenning. Da ville det ikke fungert å dra på tur med deg. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg forstår at du ikke syntes det er noe kjekt at han prioriterer å reise med kammeratene sine kontra deg, spesielt siden turen ble planlagt etter at dere ble sammen. Men det kan hende at han føler at han har et ansvar både for deg og også for kammeratene? I det lange løp vil det(slik jeg ser det) være et sunnhetstegn at man kan gjøre ting uten å gjøre det ilag, men jeg personlig ville foretrukket at de fleste reiser var med kjæresten og ikke kammeratene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Spørsmålet mitt er vel egentlig: Tror dere han er stormforelsket i meg slik som jeg har beskrevet han? (les; tidligere player, flørten, vil reise uten meg... MEN sier han vil ha bare meg ol.) (...) Umulig å si, men jeg ser ikke noe bevis på det motsatte. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Slutt å analyser så sykt mye, gutten vil reise på en guttetur, la han gjøre det. Du burde heller være redd for at masinga di ødelegger forholdet deres enn at han skal finne på noe kødd der nede. YES ! Enig der , men kansje han er en liten drittSekk i skjul :] ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg tar heller ikke med meg fisk på fisketur. Spøk til side; jeg hadde også planer om å dra på guttetur etter jeg ble sammen med dama jeg i dag er gift med. Vi hadde bestilt billetter og alt, før jeg og to andre plutselig får en uke tidligere innkallelse til militæret. Lenge leve "vær ute i god tid". Det endte opp med at jeg dro med dama, og vi hadde det forøvrig fint. Har senere reist med kamerater, uten engang å ha tenkt tanken på å være utro. Tilsvarende har dama reist til syden med venner uten at jeg har tenkt så mye over det. Så lenge man ikke har fått noen grunn til å være bekymret, ser jeg ikke poenget med å gå rundt bekymret. Skal forholdet fungere må man stole på hverandre. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Så hardt som du leter etter dommedagstegn her får meg til å lure på om du er klar og motivert for dette. Hvis man snur og vender på hver en stein for å finne feil hos partneren er det gjerne et tegn på at man leter etter noe som vil rettferdiggjøre et brudd. «Bedre å slå opp med ham før han slår opp med meg». For all del, du vil sikkert spare deg for masse hjertebrudd på den måten, samtidig som du går glipp av masse fantastiske opplevelser. Til syvende og sist vil ingen her kunne gi deg hverken tommel opp eller tommel ned. Det er ditt liv, du bestemmer hva du vil ha ut av det. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Slik du skriver det her, så kan det virke som han vil ha dame, men fortsatt ha friheten. Det er helt vanlig og sunt for parforhold. Begge bør ha litt frihet og det ER noe annet å dra med kompiser enn dama. Samme blir det vel for damer å dra med venninner og uten typen. Enkelte vil igjen være FOR mye sammen bare for at de er forelsket, mens andre vil ha litt armslag - man er forskjellig og godt er det. Han kan være stormende forelsket i deg, men det er det vanskelig å vite for oss å vite utav at vi ikke kjenner han. Hele poenget med forhold er at man må bygge tillit og stole på hverandre. (men synd dog kommentaren om hvis han dro med deg, så var han redd for at det ble slutt etterpå, var litt ...) Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du burde ikke tenke for mye på det. Jeg har reist med kamerater istedetfor kjærester flere ganger, og det har hun og. Det handler om tilitt. Det er absolutt hyggelig å reiser med en kjæreste, men noen ganger vil man heller reise med kamerater på guttetur, og det burde ikke være noe problem for noen av partene i forholdene. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 I pose og sekk som i å ha kjæreste og venner? Eller som i å ha mus på hjemmebane og på bortebane? Kan det rett og slett ikke være som han sier da? At han er redd for å bli såret, dermed tar han det litt forsiktig? At han frykter jeg går lei av han etter en uke med han i syden? P.S De planla denne turen når han hadde møtt meg. Han nevnte det et par ganger i begynnelsen når jeg møtte han at han ville ta seg noen uker fri, pga han har jobbet så mye. (Men da var det ikke bestemt hvem han skulle reise med.) 1. Jeg kan ta feil, men selv så mener jeg pjatt som "redd for å bli såret" En sak har alltid to sider, men du tenker vel kanskje at det er han som ble dumpet på en drastisk måte og som trenger masse trøst av en ny flamme (som i dette tillfelle er deg)? Kan som sagt være jeg tar feil, men hadde han vært stormforelsket i ordets bokstavlige betydning vill han dratt sammens med deg istede for bestevennen. Det virker som om han heller vi ha deg på "vent" intill videre. Nå vet ikke jeg hvor i forholdet dere er, men så lenge dere fortsatt er å flørter'n så annser nok ikke han dette som et forhold, og byr sjansen seg andre steder så tror jeg han griper den med begge hender. Å spesielt i utlandet hvor kanskje ingen legger merke til det her hjemme. Kan som sagt være jeg tar feil, men det får bare stå sin prøve. Prøv og vær litt selvstendig og ikke tenk så mye på hva han gjør. Jo mer du duller med han, jo mindre slipper han å dulle med deg. Test han ut litt. Det er lettere å bryte ett ferskt forhold, enn et gammelt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Takker for svar Han virker i alle fall ut som han liker meg godt, og det vet jeg vel egentlig. (Da han har bilde av oss sammen på pcen, mobilen og overalt.) Jeg tror faktisk jeg er en av få damer som klarer å "temme" han. Da han tidligere har vært player å lekt seg med damer i øst og vest. Han viser stor respekt for meg, f.eks når vi er ute på byen sammen så går han hånd i hånd med meg hele kvelden. Danser ikke med noen andre, ei heller kikker rundt på andre jenter. Han sender meg melding hver dag, og ønsker å være med meg mest mulig. Kanskje han selv merker at jeg har fått et slik "tak" på han, at han på en måte vil reise med en kamerat for å ikke bli altfor oppslukt, for å så bli dumpet? (hans frykt) Henger sikker også sammen med at han er vandt med å ha det fritt, og synes kanskje det er en litt brå vending med å bare ha ei jente. Han har ved flere annledninger fortalt om exen hans som gav faen i han og blandt annet lå med bestekameraten hans. Jeg vet han har litt problemer med å stole på jenter generelt. Hva tenker dere om det? TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå