AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei gutter og menn! Håper noen av dere kan svare meg hva dere synes, og tenker om denne situasjonen. Jeg og kjæresten min har nettopp blitt sammen etter to mnd med dating. Han har heletiden vist stor interesse for meg, og flere av han kompisser (inkudert han også) sier at han absolutt liker meg. Han var tidligere player, så han har hatt en del damer. Nå sier han at han vil ha et seriøst forhold med meg. Han er lei av å ha flere. Saken er at han nå vil reise til syden med en kamerat av han. Dette er selvfølelig helt greit, men jeg stusser på at han heller ikke vil reise med meg (bare vi to.) Jeg sa det var helt greit at han reiser, men at jeg skulle ønske jeg var hans første valg. Han mente jeg var hans første valg, men at vi kunne reise senere en gang. Jeg trodde det var slik at når man er nyforelsket og slik så vil man selvfølgelig heller reise med kjæresten (i alle fall når forholdet er ferskt). Han sa han var forsiktig med hjertet sitt, fordi han har blitt såret før. Og han sa at jeg kanskje ville gått i fra han etterpå om vi to hadde reist sammen. (Er dette bare en unnskyldning? ) Men så sa han også at han var sliten for tiden og ville reise litt bort, slik at han kom tilbake til Norge etterpå med "ny energi". Han la også til at jeg kunne reise med en venninne til syden. (Er du ikke redd for å miste meg eller? ) Jeg sa jeg ikke var sur, bare litt skuffet. Han sa noe ala. "Greit, jeg kan heller reise med deg" i slutten. Men jeg sa jeg ville han skulle reise med kompissen (da dette er det han ville). Da ble han glad, og så ble det med det. Jeg ble egentlig bare litt usikker på hans følelser for meg... Hva tenker du om dette her? Er dette normalt? Ville du heller reist med en kamerat, om du nylig hadde fått deg en jente du var stormforelsket i? Hilsen jente 23 år. (Han er 25 år) Postet av anonym: 56dc0ab2d08b052d9898f3e664d0f4a1 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Han reiser til syden for å feste og leve livet, da vil du selvfølgelig ikke ha med deg kjæresten. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg eXtreme-501 Skrevet 26. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2011 Slutt å analyser så sykt mye, gutten vil reise på en guttetur, la han gjøre det. Du burde heller være redd for at masinga di ødelegger forholdet deres enn at han skal finne på noe kødd der nede. 17 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Slutt å analyser så sykt mye, gutten vil reise på en guttetur, la han gjøre det. Du burde heller være redd for at masinga di ødelegger forholdet deres enn at han skal finne på noe kødd der nede. TS her Nå sier jeg ikke at han IKKE FÅR LOV. Jeg spør hva dere tenker om hans følelser for meg? Er vel ikke vanlig å heller ville reise med en kamerat til syden fremfor din nylige kjæreste? Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Guttetur funker ikke med dame, det skjønner du vel Da er jo hele turen ødelagt og han vil være misfornøyd. Endret 26. august 2011 av Kakeshoma 2 Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei TS - jeg er jente, og ser at du egentlig ber om råd fra gutter og menn, MEN jeg må bare få si noe. (Og dette gir sikkert oppstandelse i den mannlige delen av forumet) At kjæresten din, som egentlig skal være nyforelsket og greier, ikke ser på deg som førstevalget på en syden-tur ser jeg på som ett STORT varslingstegn! Jeg var sammen med en gutt der jeg aldri var førstevalget, og det tok til slutt drepen på forholdet vårt. Jeg hadde vært ytters forsiktig med denne fyren. Du skal så klart la han reise, jeg bare reagerer på at du ikke er førstevalget jeg... Det er ingen god start på ett forhold.... 4 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Slutt å analyser så sykt mye, gutten vil reise på en guttetur, la han gjøre det. Du burde heller være redd for at masinga di ødelegger forholdet deres enn at han skal finne på noe kødd der nede. TS her Nå sier jeg ikke at han IKKE FÅR LOV. Jeg spør hva dere tenker om hans følelser for meg? Er vel ikke vanlig å heller ville reise med en kamerat til syden fremfor din nylige kjæreste? Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Jeg vil nå si at det er akkurat det du sier.. Ikke direkte, men indirekte.. Det at han sa han ville reise seinere med deg burde vært nok. Da du fikk han til å si "Greit, jeg kan heller reise med deg" mener jeg du hadde presset han for langt. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 26. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2011 Å si han ikke får lov er hvertfall det verste du kan gjøre. Ultimatum fordrer ikke et godt samliv og bør bare brukes i ytterste "nødstilfeller". Min mening om saken: Han har sitt liv. Du har ditt. Selv om dere er sammen må han få lov til å ha sitt liv også. Hadde jeg valgt å ta med dama? Ja, antagelig. Men det er meg. Han har lyst til å ta denne turen som en ren guttetur. La han få lov til det. Ta deg heller en tur med en venninne en gang. Du må ikke gå i fella å gjøre alt til "deres liv". Alle trenger tid og rom for seg selv. Noen mer enn andre. 13 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 TS stiller ikke spørsmål om hvorvidt hun skal la han reise eller ikke etter hva jeg kan lese. Men heller om hva dette tyder på med tanke på hans følelser for henne. Jeg ville også vært skeptisk. Har man noe på gang med noen, noen man er forelsket i e.l. noen man nettopp har blitt kjæreste med vil man gjerne tilbringe så mye tid som mulig med denne personen. At han velger guttetur nå rett etter dere har blitt sammen ville faktisk fått meg til å bli usikker også, og jeg er vanligvis like stødig som en kampestein når det gjelder slike ting. Men altså, du kan jo egentlig ikke gjøre annet enn å smile, ønske han god tur og håpe alt fortsetter å være bra etter turen også. Om han faktisk har litt dalende følelser eller noe sånt må du bare vise at du er den drømmedama han har håpet på, som lar han dra på guttetur uten å stille spørsmålstegn ved det. Gjør han noe dumt er det jo hans tap, ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg syns ikke det er rart, man slutter vel ikke å leve livet sitt med en gang man blir sammen med noen, gjør man vel? Guttetur til syden er med GUTTA, ikke kjæresten. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvis det er en guttetur som har vært planlagt lenge så er det forståelig. Har han derimot planlakt det nå nylig er det mer rart.. Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Dere er kjærester, ikke siamesiske tvillinger. Det er faktisk en vesentlig forskjell... Ellers burde du slutte å tolke ting ut av løse lufta. Det er heller ingen her som vet hva denne fyren føler for deg. Vil du vite det, så får du spørre vedkommende som sitter på svaret... 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg kunne nok reist med en venn etter sjokoladeprinsippet (sjokolade smaker mye bedre på lørdag når du ikke har spist det hele uka). Premisset ditt er at alle nyforelskede alltid skal ønske å tilbringe så mye tid som overhodet mulig sammen, og du forutsetter at han også ønsker dette. Når han i tillegg sier han vil lade batteriene så er ikke dette nødvendigvis noe man gjør med kjæresten. "Nye" kjærester tapper batterier, de lader dem ikke. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Hvis det er en guttetur som har vært planlagt lenge så er det forståelig. Har han derimot planlakt det nå nylig er det mer rart.. Det er noe han nylig har planlagt. Jeg spurte han om hans følelser. Han sa han liker meg godt, han vil ha meg og bare meg, at jeg kommer på første plass osv. Men altså: Man skal ikke bare høre på ord, de er lette å si. Handlingen viser jo noe annet av og til. Og når han i blandt kommer med utsagn som at han tar det forsiktig, for han har blitt såret før. Gjør ikke saken bedre.. (Ei heller at jeg fikk høre at han rotet med en annen rett før vi ble sammen, noe han NEKTET for..) TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Greit nok å være nyforelsket, men betyr det at man må være sammen 24/7 for deg? Snakk med han om som vet svaret, men ikke få han til å få dårlig samvittighet bare fordi du mener noe annet lykke til! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 "Nå sier han at han vil ha et seriøst forhold med meg. Han er lei av å ha flere." Lurer på hvor mange ganger han har dratt den jeg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 "Nå sier han at han vil ha et seriøst forhold med meg. Han er lei av å ha flere." Lurer på hvor mange ganger han har dratt den jeg. Hvorfor skulle han dratt den med andre? TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Man skal ikke bare høre på ord, de er lette å si. Klart du skal høre på ordene og ta de til deg? Gutter er ENKLE sånn. Den største risikoen for dette forholdet er ikke hans følelser for deg eller evt manglende, men du som tolker han og den han er i stykker. Gutter er enkle, dumme, rett fram og uten baktanker i hva vi sier. Verre er det ikke. Vi er ikke som venninnene dine fra videregående. Endret 26. august 2011 av Alastor 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 De er kanskje enkle, men er ikke til å ta under en kam at gutter ofte kan falle for fristelser. Egentlig så er alt dette blandet med hvilke følelser han har for meg. Han er sikkert forelsket i meg, men ikke til så stor grad at han vil reise med meg alene? Er han kanskje redd for å gå lei av meg? Og når han i tilegg kommenterte at du må bare reise med din venninne (som han vet ligger rundt og fester vilt) så ble jeg jo liksom litt.. "ehh.. ok". Jeg hadde da egentlig ønsket en mann som forguder meg og vil ha et seriøst forhold med meg, og som setter meg på første plass. Er ikke dette vanlig da? TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Spørsmålet mitt er vel egentlig: Tror dere han er stormforelsket i meg slik som jeg har beskrevet han? (les; tidligere player, flørten, vil reise uten meg... MEN sier han vil ha bare meg ol.) Han er forresten veldig flink på å ta kontakt med meg eller i hverdagen. Sender mye meldinger og vil være sammen med meg. (Derfor jeg ikke skjønner når han sier han er veldig forsiktig og vil ta det litt rolig grunnet tidligere hjertesorg. Hvorfor vil han være så mye sammen med meg da? Er jo ikke å ta det rolig det... ) TS Postet av anonym: 37118065dd5c90fc0629854ce7a0316c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå