Hakonnn Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Mener å huske at det var noe en kunne endre i config / skrive i console så en slapp å komme på russiske servere, noen som vet? Med hjelp av denne kan du ekskludere server lokasjoner. Velg EU WEST så matcher du ikke med Russere. Mulig det fins commands med samme funksjon, men ikke som er meg kjent. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Noen som vet hva tingen er med at man aldri får startet en kamp i Competetative? Spiller gjennom Warm Up og etter det avsluttes kampen, Er det fordi man får så sinnsyk høy poengforksjell? Endret 1. april 2015 av morgan_kane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Alle spillere connecter ikke, om en ikke connecter så blir alle kastet ut av lobbyen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ahhh Hate når det skjer Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Den step-buggen etter update, noen som veit når de kommer til å fikse det? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Ny chroma case ute Mye tøft! Noen som har kjøpt seg noe eller hatt flaks ennå? Jeg kommer til å kjøpe Galil hvertfall. Endret 17. april 2015 av Sending! Lenke til kommentar
code Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er det bare jeg, eller finnes det andre som også bort i mot hater mange av tingene de har gjort med cs:go? Merker det å se på pro-scene gjør litt vondt i hjertet. Tror jeg kunne skrevet 50 sider på ting som fortiden ødelegger cs. /rant Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Er det bare jeg, eller finnes det andre som også bort i mot hater mange av tingene de har gjort med cs:go? Merker det å se på pro-scene gjør litt vondt i hjertet. Tror jeg kunne skrevet 50 sider på ting som fortiden ødelegger cs. /rant Hva er det du sikter til? Lenke til kommentar
code Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Er det bare jeg, eller finnes det andre som også bort i mot hater mange av tingene de har gjort med cs:go? Merker det å se på pro-scene gjør litt vondt i hjertet. Tror jeg kunne skrevet 50 sider på ting som fortiden ødelegger cs. /rant Hva er det du sikter til? Hvilken retning de har tatt med cs:go generelt. SMG Run 'n Gun. For all del buff smg, men hvorfor running accuracy? Lagg prediction som får meg til å føle jeg spiller battlefield til tider. Pistol balance. MM med 64tick. Begrenset movement. Dårlig lyd, masse filler lyder som ikke kan fjernes. "catering to the casual" er akkurat hva jeg føler de har gjort med cs:go. Endret 25. april 2015 av Ares NOR Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Trua på ny operation neste uke? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Yes, fikk en kniv som ligger ute for rett under 3.000 i case i går! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Av en eller annen merkelig grunn så er jeg ganske god med pistols iforhold til rifles... Så får ofte 3-5k i pistol rundene Endret 9. mai 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå