Gunfreak Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg koser meg faktisk med dette spillet, CS har vært på min hat liste i mange mange år, delvis pga. alle asshole'ne som spiller, alle camp hores, folk som er så dilla på å vinne at de skyter sine egene viss de ikke er raske nok osv. Og delvis fordi jeg syns spillet var tullete, først og fremst fordi folk tålte så mye og at jeg syns det var noe rart at SAS måtte kjøpe våpen. Men etter å ha spillt BF spillene, men de uendlige level sakene, levle dit levle datt, duste folk som altid tar tanks osv. Må innrømme at jeg nå liker den simplere formen for MP som CS gir, ikke noe level dritt, alle vil få nok penger i løpet av en runde for å kjøpe alle våpen det laget har. Ikke noe tanks og fly og helikoper, og selv om spillet er noe komisk til tider, er det noen ganger veldig intenst. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 "Vi som spilte 1.6 kan nok hjelpe utviklerne med å gjøre CS:GO som 1.6". pff, makan til idioti skal man lete lenge etter. Arrogante og konservative hele gjengen. Når valve har utalt at de har laget CS:go for å legge 1.6 død så er det naturlig å høre på de som fortsatt spiller 1.6. Jeg føler det er ganske natulig å faktisk høre på communityet når ting skal patches ol, det gjelder jo så klart alle som spiller spillet. Vil vel heller sagt at jeg var så konservativ hvis jeg ikke gadd å prøve cs:go, men det må være lov å være negativ når man har noe som er bra også velger de å forandre på det slik at det blir dårligere. Buy menyen er idiotisk og treg. Og det provoserer meg at det er laget for konsoll. Hvorfor skal den se ut som den gjør? Kan man ikke gi spillerene alternativer, slik som de har gjort med crosshair'en. Jeg vil feks gjerne ha tilbake 'o' tilbake til equipment menyen, men det går ikke an å binde. Men det må da være lov å bli litt skuffet nå man leser at det kommer en verdig arvtager til 1.6 også er standarden så lav? Jeg tror aldri cs:go kommer til å bli ett stort spill som kan spilles på ett profesjonelt nivå slik som det er i dag. Og grunne til at jeg sammenligner med 1.6 er fordi jeg ikke har spilt cs:s siden betaen. Ser ikke hvor jeg mener at det skal være identisk med 1.6, men jeg skjønner ikke at det skal være feil å ta med de utrolig bra tingene som har gjort at man fortsatt spiller det 12år etter at det kom ut. Det er jo en grunn til at det er og var så populært. Og lol "MLG pro" noob, vi snakker CPL skills her. CSGO er CSS med nye textures/våpen, casualmodes og har blitt tilpasset consoles ja. Forventet vi egentlig en annen utvikling? Nei. Første tegn på FPS sjangerens død var etter MW2 gikk mainstream på consoles. +1 til PatSharpX, though det er ikke vits å diskutere dette med 14 år gamle CSS/CoDkiddos(no offense) som ikke skjønner/vil skjønne hvorfor man sammenligner CSGO med CS 1.6. Det er en grunn til at CS 1.6 er/var en av verdens mest populære fps med nesten 30 mill solgte kopier og at det 13 år etter release fremdeles arrangeres turneringer i det. Det er noe annet enn "consolealderen" der det kommer spill som CoD hvert eneste år og de gamle spillene er glemt innen neste versjon kommer ut. Og for ikke å snakke om den elendige støtten for konkurransespilling. MW2 som eksempel hadde hverken mulighet å sette opp ded servere, mods eller custom maps. Alt dette som gjorde CS 1.6 til det spillet det er i dag. Wow jeg viste ikke at CS1.6 folket var falt ned på et SÅ lavt nivå som dette. Rett i defensiv posisjon med flaming og annet bullshit. Jeg gidder egentlig ikke svare folk som er så lavmål at de hopper rett på "CODkiddos som er 14 år", Det hinter til en ting, dere er like jævlige selv. Slutt å se så jævlig høyt på dere selv fordi dere tror, og jeg understreker tror, at dere var så MLG eller CPL eller hva faen dere vil kalle dere pro i CS1.6. Vis meg statistikk for at du var så jævlig god og jeg kan kanskje ta dine utsagn for god fisk. Om ikke så kan du egentlig da den store kjeften din og kaste dritt på CS1.6 forumet ditt. Gidder ikke fikse quotes, skyt meg. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Wow jeg viste ikke at CS1.6 folket var falt ned på et SÅ lavt nivå som dette. Rett i defensiv posisjon med flaming og annet bullshit. Jeg gidder egentlig ikke svare folk som er så lavmål at de hopper rett på "CODkiddos som er 14 år", Det hinter til en ting, dere er like jævlige selv. Slutt å se så jævlig høyt på dere selv fordi dere tror, og jeg understreker tror, at dere var så MLG eller CPL eller hva faen dere vil kalle dere pro i CS1.6. Vis meg statistikk for at du var så jævlig god og jeg kan kanskje ta dine utsagn for god fisk. Om ikke så kan du egentlig da den store kjeften din og kaste dritt på CS1.6 forumet ditt. Gidder ikke fikse quotes, skyt meg. Å herre! Hva er det som foregår her?! Dette innlegget beviser vel bare "CODkiddos som er 14 år" utsagnet til eleNef Må man være en progamer for å få lov til å ha meninger om ett spill, ser ikke helt den relevansen? Liker at du ranter som en villmann over de tingene jeg sier, også forklarer jeg hvorfor så henger du deg opp i en setning i ett annet innlegg og overser mitt. Og det var strengt tatt du som begynte å kaste dritt, til meg. Så jekk deg ned ett par hakk, start å lest innleggene og svarene du får så kanskje vi kan ha en saklig diskusjon her. Endret 24. august 2012 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva er vitsen med å dele opp i CodKiddos og dvs.? ;o Er akkurat samme skiten, uansett hvilke fps det er snakk. Trenger ikke være kiddos engang. Det er arrogante rasshøl som dreper ting. :') Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Poenget mitt med "CSS/CoDkiddos" er at den nye generasjonen som nå vokser opp med nyeste CoD, nyeste BF og CSS/CSGO har ikke peiling på hvordan de første og mest populære spillene i serien er og begynner å bash'e på de som sammenligner spillene i serien og kaller de for sutrepaver eller X/Y/Z. Lenke til kommentar
xist Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det høres litt ut som bestefar som snakker om at alt var bedre i gamle dager må jeg si. Er vi så gamle? Jeg er enig i at lite kommer foran 1.6, eller for min del 1.3 når det kommer til FPS gaming. Det var temmelig perfekt. Jeg likte også betastadiene, særlig pre 5.2, men det er mer av nostalgi enn av kvalitet. Selv syns jeg CSGO er artig som fy, gir meg litt 1.6 feelen igjen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hurr hurr. Ja er vel sånn det blir, men noe var bedre før og noe er bedre nå. Sånn blir det med alt. Subjektivt that is. 1 Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Nå har jeg testet cs:go i ca 10timer. Og hvis det var dette de kom opp med for å få folk over fra 1.6 så er det helt klart ikke bra nok. Det er mange ting som bør fikses på. Hva er greia med den dårlig buy menyen? Jeg vil ha "old style meny" asap! AKen syns jeg egentlig er grei, men hva har skjedd med Colt/M4A1, den funker ikke som den skal. Måten man sprayer på er jo veldig annerledes enn 1.6 og jeg syns det er noe som bør fikses på. Hvorfor kan jeg ikke ha to knapper bindet til å gjøre en ting?! Hvorfor er så mange av consol-kommandoene fjernet? Hitboxen er heller ikke helt bra, selv om den ikke er veldig ille. Endringer i mapsene er forsåvidt greit, men syns det er litt for mye ting og tang rundt om kring. Syns det er dumt at de nerfet HE granaten også. Granat kastingen er også ganske annerledes enn 1.6, vil si at det er hverken bra eller dårlig. Skjønner ikke helt hvorfor de fjernet taggingen og la til at man kunne ta screenshot når man blir eid av en kar. Ser ikke helt poenget med det. cs:go er langt unna 1.6 enda, men hører de på "oss" gamle 1.6 folk så tror jeg at det kan bli bra, det har potensialet. Edit: Glemte dette med recoilen, det er rar, føles ikke helt bra. Også syns jeg det er sykt provoserende at det kommer opp en xbox360 kontroller til tider inne på noen settings. CS er ett PC-spill!! Hvordan kan du klage på at consolkommandoer er fjernet og samtidig klage på du ikke får bundet to knapper til å gjøre det samme? Siden du tydeligvis er en som driver i consolen, burde du vite at du enkelt kan binde uavhengige knapper i consolen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Nå har jeg testet cs:go i ca 10timer. Og hvis det var dette de kom opp med for å få folk over fra 1.6 så er det helt klart ikke bra nok. Det er mange ting som bør fikses på. Hva er greia med den dårlig buy menyen? Jeg vil ha "old style meny" asap! AKen syns jeg egentlig er grei, men hva har skjedd med Colt/M4A1, den funker ikke som den skal. Måten man sprayer på er jo veldig annerledes enn 1.6 og jeg syns det er noe som bør fikses på. Hvorfor kan jeg ikke ha to knapper bindet til å gjøre en ting?! Hvorfor er så mange av consol-kommandoene fjernet? Hitboxen er heller ikke helt bra, selv om den ikke er veldig ille. Endringer i mapsene er forsåvidt greit, men syns det er litt for mye ting og tang rundt om kring. Syns det er dumt at de nerfet HE granaten også. Granat kastingen er også ganske annerledes enn 1.6, vil si at det er hverken bra eller dårlig. Skjønner ikke helt hvorfor de fjernet taggingen og la til at man kunne ta screenshot når man blir eid av en kar. Ser ikke helt poenget med det. cs:go er langt unna 1.6 enda, men hører de på "oss" gamle 1.6 folk så tror jeg at det kan bli bra, det har potensialet. Edit: Glemte dette med recoilen, det er rar, føles ikke helt bra. Også syns jeg det er sykt provoserende at det kommer opp en xbox360 kontroller til tider inne på noen settings. CS er ett PC-spill!! Hvordan kan du klage på at consolkommandoer er fjernet og samtidig klage på du ikke får bundet to knapper til å gjøre det samme? Siden du tydeligvis er en som driver i consolen, burde du vite at du enkelt kan binde uavhengige knapper i consolen. Det jeg prøvde å binde den dagen fikk jeg ikke lov til, men ja, det er feil det jeg skrev. Man kan binde flere knapper til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Når det gjelder det med å sammenligne gamle med nye ting, så tror jeg folk misbruker "bedre" og "dårligere". Synes heller folk bør lande på "annerledes" mer. ;DDDD Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Helt klart. Men når "annerledes" betyr at de går bort fra PC exclusive, noobify/casualizer og fjerner features blir "annerledes" for meg "dårligere". Eksempel MW2 : ))))) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Og delvis fordi jeg syns spillet var tullete, først og fremst fordi folk tålte så mye Tåler mye? 1 skudd i hodet med de fleste våpen så er du død. Har du prøvd CoD? Der må du ha 2 skudd i hodet på kloss hold med Deagle og 3 med AK-47. Sniper i magen hjelper heller ikke. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Og delvis fordi jeg syns spillet var tullete, først og fremst fordi folk tålte så mye Tåler mye? 1 skudd i hodet med de fleste våpen så er du død. Har du prøvd CoD? Der må du ha 2 skudd i hodet på kloss hold med Deagle og 3 med AK-47. Sniper i magen hjelper heller ikke. Vel når jeg spillte CS fantes det ikke noe COD, jeg spiller heller ikke god så jeg vet ikke noe om det, men folk i CS tåler fremdeles mye, sammen lignet med spill jeg spillte når CS var en stor ting, da spillte jeg Delta force, Rainbow six osv, når 1 skudd vanligvis er nok uasnett. Jeg likte ikke konseptet at man MÅTTE headshotte for å drepe noen sikkelig. Bunny hopping var jo også en komisk ting, heldigvis ser jeg ikke noe av det lengre. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Vel når jeg spillte CS fantes det ikke noe COD, jeg spiller heller ikke god så jeg vet ikke noe om det, men folk i CS tåler fremdeles mye, sammen lignet med spill jeg spillte når CS var en stor ting, da spillte jeg Delta force, Rainbow six osv, når 1 skudd vanligvis er nok uasnett. Jeg likte ikke konseptet at man MÅTTE headshotte for å drepe noen sikkelig. Bunny hopping var jo også en komisk ting, heldigvis ser jeg ikke noe av det lengre. Spilte du fra 1999 til 2003 da? ( Er forresten en CS "fanboy" ) Edit: M-m-monsterquote.. Endret 24. august 2012 av SLi Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Må faktisk si meg enig der. Er vel også derfor jeg alltid har foretrukket CoD4 fremfor CS spillene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Vel når jeg spillte CS fantes det ikke noe COD, jeg spiller heller ikke god så jeg vet ikke noe om det, men folk i CS tåler fremdeles mye, sammen lignet med spill jeg spillte når CS var en stor ting, da spillte jeg Delta force, Rainbow six osv, når 1 skudd vanligvis er nok uasnett. Jeg likte ikke konseptet at man MÅTTE headshotte for å drepe noen sikkelig. Bunny hopping var jo også en komisk ting, heldigvis ser jeg ikke noe av det lengre. Spilte du fra 1999 til 2003 da? ( Er forresten en CS "fanboy" ) Edit: M-m-monsterquote.. Jeg spillte det før jeg fikk Nett hjemme, så i hverfall før 2000(var da jeg fikk nett) Var en venn av meg som var helt CS gal og spillte det med 54k eller ADSL eller noe, og fordi nett var ganske nytt, måtte vi dra til et spill sted, hvor vi spillt CS over lan, kosta 25kr halv timen. Jeg slutta å spille CS lenge før 1.6, jeg begynnte å spill Day of defeat når den første mod versjonen kom ut, og spillt DOD fra Beta 1 til beta 2, og var faktisk veldig god på de tidlige verjsoene av dod, så slutta jeg å spille dod også, og syns Dod source var et elendig. Jeg prøvde CS source noen ganger fordi jeg hadde Valve pakken, og da fikk jeg med CS 1.6 og source, men jeg var da så ute av trening at jeg fikk juling hele tiden og ga opp fort. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Koser meg med Global Offensive! Godt med en liten forandring iblant. Er det forresten nokken som veit om en felles norsk server? Kanskje en server dedikert for brukerne på Diskusjon.no? Spiller foreløpig på random servers med lav ping og stort antall spillere. Funker supert, men hadde vert litt kjekt å spilt mot norske spillere! Lenke til kommentar
Zteiltez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kjøpte det i går. Knallfett. Noen som vet hvordan det er med custom maps? Når jeg velger server er det kun valg mellom bestemte baner, men har sett flere videoer på YouTube med andre maps. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kjøpte det i går. Knallfett. Noen som vet hvordan det er med custom maps? Når jeg velger server er det kun valg mellom bestemte baner, men har sett flere videoer på YouTube med andre maps. Da må du vel ikke på community servere og finne en server med ett map du er keen på å prøve. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Koser meg med Global Offensive! Godt med en liten forandring iblant. Er det forresten nokken som veit om en felles norsk server? Kanskje en server dedikert for brukerne på Diskusjon.no? Spiller foreløpig på random servers med lav ping og stort antall spillere. Funker supert, men hadde vert litt kjekt å spilt mot norske spillere! Sjekk ut hellfragger.no, de har noen servere ute. 81.166.125.45:20000 81.166.125.35:21000 81.166.125.14:20100 81.166.125.14:20050 81.166.125.35:20150 81.166.125.14:20000 Er det noen som vet når de skal fikse "You do not have this 3rd party mod insalled" ?? Endret 25. august 2012 av FiveInline 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå