Gå til innhold

Diskusjon rundt Counter-Strike: Global Offensive

Anbefalte innlegg

Noen som har forhåndsbetalt spillet nå? :) "Beta starting on August 14th!" for dem som har forhåndsbetalt spillet. Og Tilgjengelig: 21 August 2012 er beta ferdig,og spillet er ute. Bare satse på klarer dra spillet på laveste innstillinger og lavest oppløsning på et ræva geforce gt 220.

Men må nok kjøpe nytt skjermkort uansett :dremel:

Edit: Bare håper det blir bra og ikke blir skuffet,men noen liker ikke cs:source heller,Men jeg liker nå det...Så satse på liker like mye som cs:s :)

Endret av galaxee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper de fleste har forhåndskjøpt det :D

PS: CSGO blir det nye CS, alt annet blir lagt på hylla for min egen del og mange andres, CS 1.6 og CSS hadde sin tid, nå er det over og vi får glede oss over nye CS.

NIP er tilbake så da er CS tilbake, end of story :D

Lenke til kommentar

CS:GO er blitt plukket opp av Dreamhack Winter, total pengepremie er 300 000 SEK, som er ca 36k euro, dette gleder meg til skyene og tilbake for NIP kommer til å være der, da må nesten jeg ta meg en tur også!

Må jo hilse på Heaton :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt så lenge enda, men jeg er helt sjokkert over hvor dårlig første inntrykket er. Lyden, gunplay, grafikken, alt føles helt utrolig horribelt ut. Jeg har ikke prøvd noe så tilsynelatende dårlig på mange mange år. Men jeg skal gi spillet en skikkelig sjanse, og det er på ingen måte en konklusjon, bare et sjokkerende første inntrykk. Jeg har faktisk ingenting positivt å si etter et par runder i spillet. Håper bare det tar litt tid å bli vant med og at ting kommer seg etterhvert.

Lenke til kommentar

Jo visst trenger man negativitet, eller så kalt kritikk. Ellers så får man ingen fremgang. Jeg er klar over at grafikken har lite å si, men det så rett og slett stygt ut, og bevegelsene var horrible. Kanskje bare en vanesak, men det funket i allefall ikke for meg.

Viss du bare vil ha nikkedukker som sier hvor fantastisk cs:go er så ja, får du finne deg noen roboter. Makan til dumt utsagn Puro.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg likte CS:S veldig godt, og har utallige timer med det spillet siden 2006, men CS:GO virker, jeg vet ikke helt, litt rart i forhold.

Kansje jeg forandrer syn, men så langt, er det litt.. mnja. Men jeg må nok spille mer, har knapt spilt et par timer.

Det klart positive er et godt løft grafikkmessig, selv om det fremdeles er Source.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Må si meg enig med Everket. CS blir dårligere for hvert spill.

Slettet CS:GO etter et par timer.

Bra, vi trenger ikke negativitet i CS community.

Utrolig at du kan skrive noe så mindre intelligent, som 25-åring.

Utrolig at jeg sier at en person som ikke liker spillet ikke trenger å spille det?

Konstruktiv kritikk er vell og bra, men "slettet CSGO etter et par timer" er ikke konstruktivt, det er ikke kritikk engang, det er bare fakta.

• Liker 3
Lenke til kommentar

-Bad Recoil

-Bad Movement

-Både CSS og CSGO er bloated og fælt. Alt er blåst opp og map/modellene er dårlig scalet i forhold til 1.6.

-Noobified mapdesign

-Designet for casuals og console spillere

Alt dette resulterer :

-Lav skillcap

-CSGO blir et publicspill

Whisenhunt og CSGO vs 1.6 mechanics:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sf3B77sYqwM#!

Og nei jeg orker ikke en fanboywar men en diskusjon om CSGO faktisk kan ta over for 1.6 når det gjelder eSport.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Bra du leste siste setningen jeg skrev. Hvis du ikke vil diskutere CSGOs potensiale for eSport så er det bare å GTFO :)

Hahahahahahahahahahahahahaha

Det tror jeg ikke er opp til deg for å si det sånn.xD

Diskuterer det jeg vil jeg så lenge det er relevant for temaet, og CS er vist relevant for temaet som er CS ja, ja, vil tro det.

Du sier at jeg ikke vil diskutere CS:GO's esports potensiale men det jeg gjorde var å linke til ett interview med Heaton om akkurat dette, lær deg å bruke øynene.

PS: Det er ikke fanboy-takter å linke til fakta, det at en professionelle spillere sier at spillet føles riktig er ganske relevant når du drar opp at det IKKE er det.

Du ga meg en god latter da ihvertfall, prøve å tvinge noen med meninger som er annerledes en dine til å gå ut av diskusjonen, bare synd at jeg ser igjennom alt det der like lett som en hund bjeffer. Better luck next time.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...