Thitorkin Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_cwSr1aZRek&feature=feedu Cross Plattform Gameplay :D Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Jeg gleder meg!! Det blir ingen "CS 2" som de sier , men en oppdatering av dagens CS, med flere våpen og en oppgradering av det visuelle. Spillet bruker forøvrig en oppgradert versjon av Source Motoren. Endret 27. august 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 håper de balanserer AWPen og fjerner grenade stacking, da kan det kanskje bli moro. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Att de balanserer AWP er greit, men er Grenade Stacking noe problem egentlig? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hater når folk kaster 3 flashbangs på meg på rad, har jo absolutt 0 sjanse, 1 burde holde massevis. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Noen som har fått key enda? PS: om du har, STREAM DET PÅ TWITCH!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvordan registrerer man seg for å få beta kode? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Alle som har eller hadde Steam-konto har fått mail, ett spørre-skjema, det er ingen offisiell sign-up de bare går ut fra hardware og generell Pc spec. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Merkelig at det ikke er noen nyhet på siden her, det er jo snakk om spill-nyheter på en spill-side.:o PS: http://www.twitch.tv/directory/Counter-Strike:%20Global%20Offensive for streams. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Alle som har eller hadde Steam-konto har fått mail, ett spørre-skjema, det er ingen offisiell sign-up de bare går ut fra hardware og generell Pc spec. Alle som har Steam-konto får beta-key på mail? Jeg har ikke fått noe ihvertfall... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Til meg lå Global defence Offensive tilgjengelig i beta inne på steam, var bare å laste ned . Eier fra før HL serien og tidligere CS spill . Err... rettet leif Endret 1. desember 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Alle som har eller hadde Steam-konto har fått mail, ett spørre-skjema, det er ingen offisiell sign-up de bare går ut fra hardware og generell Pc spec. Alle som har Steam-konto får beta-key på mail? Jeg har ikke fått noe ihvertfall... Hvor skrev jeg at du får beta-key på mail om du har Steam-konto? Det jeg skrev var at alle som har eller har hatt Steam-konto har fått ett spørre-skjema om sin hardware, skal ha fått ihvertfall, kan hende du har dumpa det i trash mail eller hva du bruker. Les nøye neste gang. PS: jeg har hatt Steam siden 2003 så det er ingen automatikk i "om du har eid spill lenge er det høyere sjangs for beta-key". Endret 2. desember 2011 av Puro Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har aldri fått noen mail med noe survey i hvert fall Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 håper de balanserer AWPen og fjerner grenade stacking, da kan det kanskje bli moro. Og hva mener du med "balanserer AWPen", den er jo balansert nok som det er. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) AWP med blur er faktisk bedre en uten, og det faktum at scopeing er instant, mens i 1.6 og CSS er det en liten time-gap mellom du trykker zoom og du er zoomet inn, synes jeg funker toppers. Ganske balansert vil jeg si, men det finner vi fort ut av når alle våpne er aktivert, jeg er fortsatt skeptisk på om auto-snipern har blitt fjerna i CS GO eller ikke, jeg har hørt noen rykter om at den er helt vekk, og da blir jo AWP i hvertfall litt mer relevant. Endret 2. desember 2011 av Puro Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 PS: det er bare 1 flash per player nå, i hvertfall hittil i beta. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 håper de balanserer AWPen og fjerner grenade stacking, da kan det kanskje bli moro. Og hva mener du med "balanserer AWPen", den er jo balansert nok som det er. den er alt for lett å drepe med, selv når jeg var helt noob på cs var den "lettere enn CoD-mode" Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 den er alt for lett å drepe med, selv når jeg var helt noob på cs var den "lettere enn CoD-mode" Skeptisk, når du spiller på høyere nivå merker du at AWP'n er kanskje en av de mest balanserte våpna, mens på casual er det alt for mange som "bare vil quickscope". Før var det en skill, nå prøver alle på det selv om de ikke har peil. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg vil bare peke dere til en fin liten artikkel dere forhåpentligvis blir litt glade av:D http://www.fragbite.se/?newsID=20317 Tror ikke jeg har vært så glad på lenge Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg vil bare peke dere til en fin liten artikkel dere forhåpentligvis blir litt glade av:D http://www.fragbite.se/?newsID=20317 Tror ikke jeg har vært så glad på lenge Ja! Dritfett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå