Nicuu Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Hei! Har en HTC HD2, som kjører OS Windows 6.0 (den som kom da jeg kjøpte den for nesten et år siden), og vil veldig gjerne oppgradere til Gingerbread ettersom Windows OS er så gammel og såpass kjedelig. Har abonnement, og lurer da på om dette kan forårsake noen slags problemer? Eller fungerer dette knirkefritt. Har også noen av dere eventuelt erfaring iht dette? Noen bugs? Glitcher? Tregt? Håper på innholdsrike svar (og svar generelt )! Takk på forhånd! Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 at du har abonnement skal ikke ha noe å si. men du vil finne masse info om dette på xda-developers Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har en HD2 med Android. Om du velger de riktige bakverkene, så vil Android fungere smertefritt (ofte mer smertefritt enn andre mobiler som leveres med Android). Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Her er en liste over diverse roms til HD2 : http://android.hd2roms.com/ Finn en du liker og sjekk xda-forumene. Jeg har forøvrig ikke HD2 og vet ikke hva som eventuelt ikke fungerer. Lenke til kommentar
Nicuu Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Takk for svar. Med bakverk menes? Hvilken android versjon har du? Lenke til kommentar
egulbr Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905060 Denne har jeg brukt en stund nå. Har kjørt andre android 2.2 versjoner tidligere, men denne overgår alle jeg har prøvd. Dette er Android 2.3.5 basert på Nexus tlf. Alt virker som det skal. God batterilevetid og den er kjapp!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå