Mchansern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Latias:du vet å provosere... Wtf? Provosere? Dette er en KAMPTRÅD for Brann-TIL, ikke klubbtråden til Brann. Du burde strengt tatt være den siste som klager på noe sånt, sånn som du holder på hele tiden. Ja du provoserer. Ja det er en kamptråd. Jeg kan da klage på dette. Jeg holder ikke på som nøytral og prøver å provosere i kamptråder...For det er det du gjør... Er det du som skal diktere hvilke lag man får lov til å holde med eller hva man har lov til å ytre i kamptråder fremover? 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Faen er det keeperen driver med? Jeg holder med VIF. Mos er utlånt fra VIF. Jeg ønsker at han skal lykkes. Når han scorer, jubler jeg. Er det så vanskelig å forstå? Når vi ser sitatet over så er det jo tydelig at det var mer enn det du drev på med... Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mchansern:Pass deg. Det der skriver du ikke en gang til. FORSTÅTT?!?!?! 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Mchansern:Pass deg. Det der skriver du ikke en gang til. FORSTÅTT?!?!?! Er ikke det å diktere hva jeg ikke skal skrive/skrive? Hmm? Nei. men det en viss forskjell på det som bryter med retningslinjene og ikke... OPPI FOR FAEN!!!!!Ikke la han skyte!!!!! Hva er det for ett latterlig skudd da? Endret 26. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Snakk om griseflaks på Mos der. Det er skulder drittdommer!!!!! BRENN I HEVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!SKJERVEN DIN KØDD!!!!!!!!!!!!BRENN!!!!!!!!!!!HAN TAR BALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fy faen SÅ LATTERLIG :!: ! Sæv får kort og det blir ikke dømt for obstruksjon der? dette er komikveld. fy faen! Endret 26. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Er dommeren helt tilbakestående? Det var jo gult kort til Kara, ikke Sævarsson. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvor er markeringen for HELVETEEEEEEEEEEEEEE?!?!?!?!?!?!?! kan vi gi faen i å sove Brann?!?!?!?!?!?! Han står helt i ro drittdommer! Hva er det for ett innlegg? Ta innkastet kjapt tullinger!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Pokker ta! Hvorfor Kim???? Brenn så jævlig! Det var vår ball! for en latterlig dømming. alt går jo mot oss! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Faen at Mos skal ha så jævlig griseflaks! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mos er jo herligheten selv da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mos er jo herligheten selv da. Den gutten har en stor fremtid i tippeligaen i alle fall. Håper VIF velger å satse på han, eller selge han til TIL - Fortjener bedre enn å være utlånt så god som han er. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Selv håper jeg han driter i å stikke til VIF. Vil se han i en likandes klubb. Tromsø, f.eks. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, det kommer vel helt an på hvordan han blir brukt, i TIl blir han satset på og har en fast plass så selvsagt er det hans beste valg. Men om VIF virkelig satser på gutten er det en bedre klubb og vil gi bedre muligheter for karrieren hans, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 BENTLEY ER ELENDIG!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Synd at ikkje skarsfjord bruker byttene sine tideliger. Bentley og ojo burde vært byttet i den 75 min eller noe slikt. Austin banens beste som vanlig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå