pappajente Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 hei, lurer på hvordan jeg best mulig kan spare pengene jeg får i lån og stipend til skolen. tenkte å ta det jeg ikke bruker i BSU? er det lurt? tenker langsiktig og når jeg skal ha nytt lån til hus, så har jeg det andre lånet for skole plutselig i BSU.. jeg har ikke peiling, håper noen har bra forslag til meg! vil spare så mye av lånet jeg får, så slipper jeg å ha så mye å betale tilbake når jeg er ferdig utdannet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kan være nyttig for deg: http://toralfen.blogg.no/1311723450_slik_fr_du_enda_mer_p.html?c=1312711382448 (Nei det er ikke min blogg, den ble linket da noen andre spurte om en lignende spørsmål) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det er en egen informasjonstråd om BSU som sticky i dette forumet, der finner du mye informasjon. Du kan spare det du ikke bruker, det er klart, men det er ikke noe poeng å sette penger i BSU hvis du ikke jobber nok til å skatte så mye at du får fullt utbytte av skattefradraget. Nøyaktig hvor mye det er husker jeg ikke akkurat nå, men du finner det i BSU-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå