HelloKjersti Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Men du er anonym ? og de lover å ikke si det til noen. Les hele saken Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Så flott. Hadde faktisk tenkt å boikotte BF3 på grunn av dette, det er jo latterlig det som sto før på avtalen. Men ser greit ut nå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Og dersom du ønsker å spille Battlefield 3, må du må koble spillet til en Origin-konto. For en søt setning. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Nå er jeg spent på reaksjonene... /henter popkorn, skrur av lyset og setter seg i godstolen Lenke til kommentar
Cazi Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 "Vi og selskaper som handler på vegne av oss vil ikke dele informasjon som identifiserer deg personlig uten ditt samtykke, unntatt i sjeldne tilfeller hvor utlevering er pålagt ved lov eller for å håndheve EAs juridiske rettigheter." Det vil si, at hvis de finner ut at du har et piratkopiert EA spill, så kan de komme å banke på døra di? Høres trygt ut. Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Skeptikeren i meg gjør at jeg enda ikke er helt overbevist om dette Origin-opplegget... I fare for å bli beskyldt Steam-fanboy, vil jeg likevel si at jeg synes det er rart at EA trenger så mye informasjon fra brukerne og den måten som de tenker å innhente den på er, vel, i beste fall snodig. Skjønner liksom ikke hva EA skal forbedre ved hjelp av Origin? De klarer jo ikke å release en server browser i BC2 som funker, og den har de jo tilogmed testa for egen maskin på "kontoret" før de slapp den... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Slike ting viser at det hjelper å bli sinna. Greit, jeg er happy for endringen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Bryr meg egentlig ikke. Jeg føler bare ikke at Origin gir meg noe, føles bare som unødvendig tvang. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Bryr meg egentlig ikke. Jeg føler bare ikke at Origin gir meg noe, føles bare som unødvendig tvang. Det gir deg muligheten til å kjøre EA-spill... Spill kjøpt på Steam krever at Steam kjører, noen spill integerer Steam akkurat som BF3 blir knyttet mot Origin. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Skjønner liksom ikke hva EA skal forbedre ved hjelp av Origin? De klarer jo ikke å release en server browser i BC2 som funker, og den har de jo tilogmed testa for egen maskin på "kontoret" før de slapp den... Du skjønner hva de vil med info om hvor mye du spille, hva du spiller og hva slags maskinvare du sitter på? Vel det skjønner hvertfall jeg. Om vi som forbrukere har så ekstremt mye igjen for det er jeg litt usikker på. Steam er jo veldig greit syns jeg, men det blir tungvindt dersom vi får mange slike klienter og forholde oss til. Tenker kanskje at dette er den nye konsollkrigen. Når de to en gang blir skytjenester har vi det gående. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvorfor kan ikke denne "funksjonen" være valgfri under install? "Vil du at vi skal overvåke ditt og datt, for å forbedre ditt og datt?" Ja/Nei Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Bryr meg egentlig ikke. Jeg føler bare ikke at Origin gir meg noe, føles bare som unødvendig tvang. Det gir deg muligheten til å kjøre EA-spill... Spill kjøpt på Steam krever at Steam kjører, noen spill integerer Steam akkurat som BF3 blir knyttet mot Origin. Jeg kunne kjøre ea spill før, dette er bare et dårlig forsøk på å konkurrere mot steam. Når de taper er vi kunder nødt til å hoppe til den neste tingen. Er bare irriterende, slutter ikke å kjøpe spill fra EA av den grunn... Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Steam har vel ganske lignende innsyn, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Huff, har virkelig ikke lyst til å bruke Origin, dette er så ekstremt dumt av EA Vil aldri bruke Origins utenom BF3, skulle gjerne boikottet, men jeg vil ikke gå glipp av et slikt spill! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) battlefield 3 ser fett ut, men all den dritten gidder jeg ikke. Etter å ha kjøpt ulike spill har jeg sikkert ti forskjellige kontoer (minst!) forskjellige steder jeg aldri besøker igjen. Jeg henger ikke akkurat på rockstar social club om kvelden, for å si det sånn ... Og hvem veit hvor mye informasjon om meg, min datamaskin og programvare som finnes rundt omkring i verden hos ulike selskaper, som alle lover at de ikke skal bruke den til noe. Kyss meg sier jeg bare, tror de at jeg er en naiv 12-åring? Svake sjeler gjør at vi må gjennom alt dette for å spille. Hvis alle hadde vært enige om at vi ikke kjøper spill med sånt piss, så kan jeg love at ALT som plager hadde vært borte så fort at det hadde vært svimerker på cd-plata, og vi alle kunne vært glade og fornøyde. Men neida, mange er så desperate at de handler uansett. Jeg for min del bare kjøper et annet spill isteden. Endret 26. august 2011 av hardrock_ram Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mulig å kjøre BF3 på virtuel pc? Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg for min del bare kjøper et annet spill isteden. Bra det er flere av oss! Er en grense for hvor mye dritt man skal finne seg i, og her går EA langt over streken. EA kan kysse meg et visst sted, og Origin skal aldri i verden inn på min PC. Gir heller penga mine til et firma som ikke behandler kundene sine som dritt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 MW3 er plutselig mer fristende gitt..... This is bad. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 MW3 er plutselig mer fristende gitt..... This is bad. Om det hadde fått Steamintegrasjon? Jeez, chill... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 MW3 er plutselig mer fristende gitt..... This is bad. Om det hadde fått Steamintegrasjon? Jeez, chill... Oh well man kan vel legge det til i Steam hvis man vil, gjorde det med MW2(tho spillet er shit). Mw3 med ded servers høres bedre ut enn BF3 med låst nickname som er Origin IDen din, Origin spyware etc. Jeg kan liste opp mer hvis du vil. Tho jeg orker ikke "fanboywar", jeg har spilt alle BF spillene på PC og CoD opp til og med Mw2. Frihet til å velge platform man kjøper fra og mulighet til å endre ingame navn burde være en selvfølge. Men det ser ut som det går andre veien. PC spill blir konsollifisert. Sad story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå