ToreBarsk Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jeg har da altså min HTC Desire med sw-nummer 2.29.405.5 som er et år gammel. Og den har ved to anledninger nå, med noen få mndr mellomrom, slettet absolutt alt av meldinger jeg har. Tilogmed de låste. Forrige gang det skjedde, sendte jeg en mail til HTC og fortalte dette og ba om råd. Dette var det jeg fikk tilbake: "Jeg forstår det slik at du har problemer med at SMS blir slettet. Det er dessverre ingen innstilling på telefonen som fører til dette. Det er nok noe i selve software. Jeg vil anbefale at du søker på Android Market etter en back up applikasjon for SMS som gjør at du lett kan få disse tilbake til telefonen dersom det skulle skje igjen. Det ligger mange slike applikasjoner tilgjenglig. Bare les om de ulike alternativene og velg det som passer best for deg. " Er dette skikkelig dårlig kundeservice, eller er det rett og slett sånn at mobilen har blitt så fryktelig fancy at det kan regnes som en PC, der det er ditt problem viss HDDn blir tømt? Jeg har fryktelig lite lyst til å drive å ta backup av alle sms og mms i ny og ne. Vil helst ha det liggende der. Svært tungvindt å ta backup hver gang jeg får en viktig melding. Vil bare se om det er noen andre med dette problemet. Hvis ikke, vil jeg ha ny telefon! Endret 26. august 2011 av ToreBarsk Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det er mange med desire HD som har hatt samme problem, og jeg mener jeg har hørt om det også på andre Android- telefoner. Det eneste du kan gjøre er som HTC sier, å ta backup. Det er mulig du finner programmer som kan gjøre dette automatisk f.eks. hver dag. Og ja, (smart) telefonene nå om dagen er å regne som små datamaskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå