Ensombryrseg Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Hei! Det er blitt opprettet en kanal på IRC hvor vi med jevne mellom diskuterer det paranormale/uvanlige med jevne mellomrom. Du kan logge inn ved å klikke her. Om du har mIRC innstallert, heter kanalen #lz7t, og serveradressen er 206.41.117.97. Jeg gir varsel når det er tid for temakveld igjen samt tema. Dere kan gjerne komme med forslag til tema! Vel møtt :-) Endret 25. september 2011 av lz7t Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Vil bare si ifra om at jeg har endret tidspunktet for oppmøte ... Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Kom da folkens! Vi trenger flere til diskusjonen som foregår akkurat NÅ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Prøvde på dette en kveld. Lå stille uten å røre en muskel leeenge. Fikk to VELDIG merkelige "rush" gjennom kroppen. Aldri kjent lignende før og aldri fått til det samme igjen.. Startet i fot området og gikk helt til topps. Virket som kroppen ikke va tilstede, bare hode og tankan som va tilstede på en måte. Er vell nærmeste jeg har kommet til "ut" av kroppen. Endret 22. september 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Prøvde på dette en kveld. Lå stille uten å røre en muskel leeenge. Fikk to VELDIG merkelige "rush" gjennom kroppen. Aldri kjent lignende før og aldri fått til det samme igjen.. Startet i fot området og gikk helt til topps. Virket som kroppen ikke va tilstede, bare hode og tankan som va tilstede på en måte. Er vell nærmeste jeg har kommet til "ut" av kroppen. Dumt du ikke kom på kanalen da, vi diskutere ganske lenge om nettopp det du beskriver. Men, temaet er jo populært, så hvis du og flere ønsker at vi skal diskutere det samme igjen, så gjør vi det. Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Nå diskuterer vi blant annet romvesener, bortføringer og kornsirkler. Det er bare å møte opp! Besøk kanalen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå