Solaar Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Dama trenger ny pc, hun bruker sin pc kun til det "vanlige" som surfing, office-pakken etc. Eneste kravet er at skjermen er god og ellers at den oppleves så rask som mulig. Hvis det er mulig å få en ssd-harddisk i en bærbar i denne prisklassen så er det en stor bonus. Størrelse 13-15" Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
xTep Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Denne? Bra prossessor for prisen, hvordan HP er på kvalitet aner jeg ikke. Men Elkjøp har jo 30 dagers returrett, så skulle du ikke være fornøyd er jo det bare å levere den tilbake. Til 6-700 kroner får du en grei 60GB SSD så da havner du eventuelt på litt over 4000 kr. Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Min erfaring med HP er at de kan bli irriterende varme, og uten at jeg har kjennskap til de nyeste HP-modellene, så har jeg mer tro på f.eks ASUS. Kanskje noe som dette? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638030 Ankepunktet her er vel harddisken som kunne vært kjappere, men det er vel begrenset hva man får for under fire lapper... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå