Jefe Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Imponert over Downing. Hadde regnet med at han kom til å bli en av de bedre vingene klubben har sett siden Barnes og Mcmanaman, og jommen ser det slik ut også. Kjempemotor på fyren og jeg tror at han og Enrique på venstre kan bli noe veldig morsomt får vår del. Også fornøyd med at Adam begynner å vise tegn til det jeg ville ha han i Liverpool for. Selv om han har mye å jobbe med ennå så er det godt med en sentral midtbanespiller som er hovedsaklig fremoverrettet i mentaliteten. Artig for Henderson å score også mtp at han fått noe kritikk i det siste. Passet bra at Skrtel kom inn for Kelly også scoret. Godt å ha han tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Helt enig, Jefe. Lurer forresten på hvordan det går med Martin. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Gratulerer med serier i dag, håper dere fortsetter å spille fotball som i dag, en svært god kamp. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Fy f** Bolton hadde et press etter 20 min i første. Deretter tok vi over og 2. var en skikkelig OSS omgang. Kjennes godt! Inmari bra at folk som Henderson og Adam kan skåre. Jeg liker Skrtel så det er stas at han får nettkjenning. Mange bra innsatser i laget. Artig! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) fy faen, dele adebola esatan Edit: Ehm ja. Anyways, herlig kamp av Lucas og Suarez i går. Lucas fortsetter der han slapp forrige sesong, fantastisk erstatter for Mascherano. Endret 28. august 2011 av OKMarius 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Martin Skrtel gjorde en utrolig bra figur på høyrebacken mot Bolton syns jeg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Skrtel er en god spiller, undervurdert hakkekylling imo. Han har hatt noen glipper, i full likthet med Carra. Og han har ikke vert like god som i 08/09, men han er på vei. I fjor spilte han alle ligakampene, det sier litt om hvor viktig han er. Han spilte i bad times, og i good times. Har forresten undersøkt litt angående dette med beste ligastart på 17 år osv. I 08/09 hadde vi seks poeng på 2 kamper, og 7 på tre og 10 på 4, imo så er det bedre eller minst like bra. Så hvordan .no får det til å bli 17 år er beyound me. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har forresten undersøkt litt angående dette med beste ligastart på 17 år osv. I 08/09 hadde vi seks poeng på 2 kamper, og 7 på tre og 10 på 4, imo så er det bedre eller minst like bra. Så hvordan .no får det til å bli 17 år er beyound me. Målforskjell...? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jo kanskje det, men jeg så for meg at det dreide seg om poeng. Målforskjell betyr jo ikke noe så tidlig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Uansett, god sesongåpning. Bedre enn forventet. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Var sikker på at det skulle ta 5 til 10 kamper for laget å spille seg sammen.... Men jeg synes det ser ut som spillerne er samspilte og i god fysisk stand. Synes det ser lyst ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå