Gå til innhold

PL: Liverpool - Bolton


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen for en Carra-tabbe da, Pepe er irritert der tenker jeg. Men heldigvis av mindre betydning i dag.

 

Det er dette vi snakker om angående troppen - vi er uten Johnson, Meireles, Gerrard, benker Carroll, Kelly ryker ut osv. Forrige år hadde vi gnagd på beinet og stilt med et tafatt b-lag, men nå har vi flere mer eller mindre fullgode alternativer og god dekning, og foruten skader og formprestasjoner har vi også større muligheter til å rotere litt og hvile spillere. Det er noe av det vi har bedt om hvert år; i en lang sesong så MÅ man ha god dekning i troppen for skadene og suspensjonene kommer! Så er det bare til å håpe på at nysigneringene presterer i samme bane som i dag, noe jeg ikke ser noen grunn til ikke skal skje med mer tid sammen med laget.

 

God dag på jobb!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Joda, dette var andre boller med krem! Rundspiller Bolton, Liverpool har gått fra et two-man-team, til noe mye mye bedre,

Suarez skulle hatt en straffe, men skulle også hatt en smekk i bakhodet for teaterfjotteriet han driver med. Gikk nesten en hel kamp med suveren dommerspill, men den gang ei. KLAR tilbakespill.

 

Fortjent seier, fine mål. En fin fin lørdag dette kommer til å bli

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg skal ikke dvele for mye over dommeravgjørelsene i dag, da det stort sett er tilfelle og tema i enhver kamp. Vi vinner og det er det viktigste. Når Carroll kommer seg har vi plutselig en ganske så bred stall, som innehar CL-kvaliteter og vel så det.

 

 

Men én kamp er én kamp.

 

Kvinnfolk..

 

Mannfolk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Lyst på pinnekjøtt eller?

 

Jeg vet ikke helt hva dette har med tråden å gjøre, men jeg tror jeg står over.

 

 

 

Liverpool på førsteplass i Premier League på første gang på 840 dager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...