Jaahan Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Mulig det er en god ide Er så lenge siden jeg leste tråden for første gang at jeg hadde helt glemt hva som var skrevet tidligere! Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har spilt bf3 i en stund nå, men etter at jeg kjørte en oppdatering av mozilla thunderbird så sluttet bf å fungere. Kan dette skyldes at thunderbird har slettet nødvendig programvare for å kjøre bf3? Jeg har prøvd å reinstallere bf, men uten hell. Hva anbefales å gjøre? Reformattere HDDen? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Bumper denne litt. Har hatt denne i rundt et år nå, og tastaturet har blitt så fult av drit at det å skrive på det etterhvert har blitt en rimelig frustrerende opplevelse. Er det mulig å ta av de enkelte knappene? Skulle gjerne ha renset opp litt der nede, men gidder ikke prøve hvis jeg ødelegger tastene ved å ta de av. Lenke til kommentar
Jaahan Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Bumper denne litt. Har hatt denne i rundt et år nå, og tastaturet har blitt så fult av drit at det å skrive på det etterhvert har blitt en rimelig frustrerende opplevelse. Er det mulig å ta av de enkelte knappene? Skulle gjerne ha renset opp litt der nede, men gidder ikke prøve hvis jeg ødelegger tastene ved å ta de av. Bumper jeg også. Fant du ut om det gikk an å få av tastene uten å ødelegge noe? Begynner å slite med det samme problemet som deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå