Heisann123 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei Jeg har fått et lite problem som jeg hadde håpet noen av dere kunne hjelpe meg med. Inntil igår har mediaknappene på venstre side av tastaturet fungert helt fint, men når jeg skrudde på pcen idag virket de ikke. I den anledning lurte jeg på om jeg kan ha trykket på en kombinasjon av knapper eller noe lignende som disabler mediaknappene? Setter for øvrig stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fjernet noen av ASUS sine bloatware på maskinen? Prøvd restart av maskin? Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg fjernet ingenting før de sluttet å virke. Og ja har prøvd å restarte. Så vidt jeg husker var den siste "endringen" med pcen før de sluttet å virke en windows update, hvorvidt det har noe å si vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Prøvd å laste ned/reinstallere asus ATK driveren? Mulig windows update har overskrevet noen filer som er nødvendige for tastaturet. Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 woho! Det funker jammen meg, takker og bukker! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Hva sier ytelsesindeksen deres? Min er slik. Endret 15. november 2011 av Trainman Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Harddisken holder igjen for totalscoren som vanlig med mindre man har en SSD. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva sier ytelsesindeksen deres? Min er slik. Har du satt inn SSD? I så fall; Var det enkelt? Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Lurer på hvorfor ytelsen min i WIndows Aero er så lav, uten at det egentlig har noen betydning. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva sier ytelsesindeksen deres? Min er slik. Har du satt inn SSD? I så fall; Var det enkelt? Ja, har satt inn SSD. Det var svært enkelt. Åpne det avlange dekselet foran på undersiden. To skruer. Disken er festet med to el fire skruer. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hva sier ytelsesindeksen deres? Min er slik. Har du satt inn SSD? I så fall; Var det enkelt? Ja, har satt inn SSD. Det var svært enkelt. Åpne det avlange dekselet foran på undersiden. To skruer. Disken er festet med to el fire skruer. Takk for svar. Har planer om å kjøpe meg denne PCen i løpet av uka. Virker som man ikke får noe bedre til denne prisen. Hvor får man kjøpt SSD til laptop? Eller er det slik at man kan bruke de vanlige SSD diskene som også blir brukt i stasjonære? Hva synes du om PCen? Hva er du fornøyd med, og hva er du mindre fornøyd med. Den koster forøvrig 8099,- i Spaceworlds nettbutikk - til dere som også vurderer denne. Rimeligste prisen jeg har funnet hvert fall. Endret 17. november 2011 av Real-Madrid Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 SSD disker får du kjøpt hos bl.a komplett.no Vanlig 2,5" SATA. Husk å flytte over monteringsbraketten som sitter på disken i maskinen. Er veldig fornøyd med maskinen generellt. Eneste minuset er at nettverkskortet kun støtter 150 mbps og ikke 300. Men det kan også byttes ut for 2-300 kr. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hva sier ytelsesindeksen deres? Min er slik. Har du satt inn SSD? I så fall; Var det enkelt? Ja, har satt inn SSD. Det var svært enkelt. Åpne det avlange dekselet foran på undersiden. To skruer. Disken er festet med to el fire skruer. Takk for svar. Har planer om å kjøpe meg denne PCen i løpet av uka. Virker som man ikke får noe bedre til denne prisen. Hvor får man kjøpt SSD til laptop? Eller er det slik at man kan bruke de vanlige SSD diskene som også blir brukt i stasjonære? Hva synes du om PCen? Hva er du fornøyd med, og hva er du mindre fornøyd med. Den koster forøvrig 8099,- i Spaceworlds nettbutikk - til dere som også vurderer denne. Rimeligste prisen jeg har funnet hvert fall. Hvis man skaffer seg studenkonto på dustinhome (som meg) så får du den til ca. 7900,- Hvor stor burde SSDen være egentlig? Må ikke man installere windows som ny os når man setter inn SSDen? Og når man skal variere mellom 750 gb hdden og ssden så må man slå av og på maskinen? Eller kan man kjøre begge samtidig, det handler bare om hvor du har plassert tingene dine? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Brenn ut recovery-partisjonen før du bytter harddisk. Recovery platene er bootbare så det er ikke noe problem og reinstallere etterpå. Eventuelt at du skaffer deg en WIN 7 plate og fikser og ordner slik at du evt. får inn norsk språkpakke og muligheten til å installere Home premium versjonen. Min SSD er på 80 GB. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Brenn ut recovery-partisjonen før du bytter harddisk. Recovery platene er bootbare så det er ikke noe problem og reinstallere etterpå. Eventuelt at du skaffer deg en WIN 7 plate og fikser og ordner slik at du evt. får inn norsk språkpakke og muligheten til å installere Home premium versjonen. Min SSD er på 80 GB. Med andre ord så er det bare plass til en HDD/SSD i maskinen? Er ikke det fryktleig lite med bare 80gb tilgjengelig på maskinen? Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Står mellom Asusen og en ny laptop i Dell's XPS serie. http://www.dell.com/no/p/xps-l412z/pd?oc=n0014z04&model_id=xps-l412z Hva tenker dere hvis man setter Asusen og Dell sin XPS opp mot hverandre? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Brenn ut recovery-partisjonen før du bytter harddisk. Recovery platene er bootbare så det er ikke noe problem og reinstallere etterpå. Eventuelt at du skaffer deg en WIN 7 plate og fikser og ordner slik at du evt. får inn norsk språkpakke og muligheten til å installere Home premium versjonen. Min SSD er på 80 GB. Med andre ord så er det bare plass til en HDD/SSD i maskinen? Er ikke det fryktleig lite med bare 80gb tilgjengelig på maskinen? Jo 80 GB er ikke stort. Men til WIN 7 er det nok. Har alt av musikk,film og div på ekstern disk. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 For meg hadde 80Gb blitt for lite, jeg spiller spill som world of warcraft (30Gb med filer), Skyrim (5Gb) og kommer nok til å prøve Star wars: the old republic som visstnok er rett under 40Gb med filer. Er ikke spesielt gunstig med spill på en ekstern disk, selv med usb 3.0. Men om man ikke spiller noe særlig bør 80Gb holde Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jo 80 GB er ikke stort. Men til WIN 7 er det nok. Har alt av musikk,film og div på ekstern disk. Hørt det skal være mulig å erstatte DVD-spilleren med f.eks en SSD, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå