Gå til innhold

Hvordan søke på bilder fra en bruker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flere måter å gjøre det på. Hvis du alerede er inne på et bilde lagt inn av brukeren, så klikker på på navnet i teksten "Lagt inn av XXXX". Da kommer du inn på profilen til brukeren og litt ned på siden finner du bildene.

Alternativt kan du gå inn i medlemslisten (Klikk på medlemmer) og finn brukeren der først.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere måter å gjøre det på. Hvis du alerede er inne på et bilde lagt inn av brukeren, så klikker på på navnet i teksten "Lagt inn av XXXX". Da kommer du inn på profilen til brukeren og litt ned på siden finner du bildene.

Alternativt kan du gå inn i medlemslisten (Klikk på medlemmer) og finn brukeren der først.

Takk for tipset! Må si jeg er litt skuffet over "nye Digit" som jeg synes har en god del igjen før det er på nivå med det "gamle slitne Digit!". Savner hyggelige gamle intime Digit!

Noen andre stikkord for min missnøye: Mer uoversiktelig, spesielt forumet og vanskligere å søke opp medlemmer for å se på bildene.

Lenke til kommentar

Det jeg IKKE skjønner er hvorfor det ikke er mulig å legge inn samme enkle system som vi hadde på gamle Digit.

Der fikk du opp en persons bilder med en gang du klikket på denne personens navn.

Dette IRRITERER jeg meg over, og synes det er fryktelig tungvint med den måten det nå gjøres på.

Her MÅ det være mulig å komme opp med en bedre løsning

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...