Gå til innhold

America's Army: Operations 1.9 er ute!

Anbefalte innlegg

Yup, du leste riktig. Den sårt avventede patchen som skal oppgradere grafikkmotor, tilføre medics + + + er ute! Akkurat nå er den bare tilgjengelig for noen få som har betalt hos Akamai. De laster ned fullversjonen, ikke patchen derimot. Kapasiteten er sprengt på alle sidene som har noe med AA å gjøre, men nå er det bare å smøres seg med et bittelite lag med tålmodighet.

P.S. Jeg har 1.9 om 1 time og 24 minutter :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig er 1.9 ute. Denne oppgraderinga har vi venta lenge på. Det eneste vi savner nå er at flere her til lands og ellers i Europa spiller dette spillet, slik at vi får opp litt flere servere.

Man trenger da ikke kjede seg med CS når Americas Army er så mye bedre.... 8)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å koble opp brukeren min jeg.... Det står noe slikt som dette "Connection Timeout" el... :shrug:

Hva er galt? Jeg har kobel modem, 512/ett eller annet kb/s, fra telenor avidi. Internett funker på alt bortsett fra ArmyOps 1.9... Hva er galt? :roll::shrug:

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å koble opp brukeren min jeg.... Det står noe slikt som dette "Connection Timeout" el...  :shrug:  

Hva er galt? Jeg har kobel modem, 512/ett eller annet kb/s, fra telenor avidi. Internett funker på alt bortsett fra ArmyOps 1.9... Hva er galt?  :roll:  :shrug:

Gjort alt riktig da?

-regga bruker på americasarmy.com

-fått mail og 'autorisert' brukeren. Satt passord

-logge inn ingame.

Fremdeles trøbbel: lag en ny bruker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...