Tandamram Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Yup, du leste riktig. Den sårt avventede patchen som skal oppgradere grafikkmotor, tilføre medics + + + er ute! Akkurat nå er den bare tilgjengelig for noen få som har betalt hos Akamai. De laster ned fullversjonen, ikke patchen derimot. Kapasiteten er sprengt på alle sidene som har noe med AA å gjøre, men nå er det bare å smøres seg med et bittelite lag med tålmodighet. P.S. Jeg har 1.9 om 1 time og 24 minutter Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Fullversjonen er også tilgjengelig på www.fileshack.com. Ifølge [DEV]-teamet var dette en lekkasje, men fremdeles en original versjon. 1.9 vil ikke være mulig å spille før serverne er oppdatert derimot... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Må laste dem ned ikveld Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Endelig er 1.9 ute. Denne oppgraderinga har vi venta lenge på. Det eneste vi savner nå er at flere her til lands og ellers i Europa spiller dette spillet, slik at vi får opp litt flere servere. Man trenger da ikke kjede seg med CS når Americas Army er så mye bedre.... 8) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Enig! Det finnes bare et fåtall med europeiske servere. Jeg hadde tidligere en oppe men tok den ned pga av andre spill. Muligens jeg setter den opp igjen Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 1.9 er på fileplanet også nå Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://www.filemirrors.com/search.src Bare å skrive inn ArmyOps190.exe oppe til høyre, og velge equals så får man opp en liste over servere. Det er direkte linker. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Vil bare annonsere at jeg har server oppe og kjører med versjon 1.9. Den fungerer som den skal 8) IP: weak.dyndns.org Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Endelig! *lastened* Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 DSR har ofte egen server oppe. "open dirtysniper.mine.nu" (kan være låst på grunn av kamper osv) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg får ikke til å koble opp brukeren min jeg.... Det står noe slikt som dette "Connection Timeout" el... Hva er galt? Jeg har kobel modem, 512/ett eller annet kb/s, fra telenor avidi. Internett funker på alt bortsett fra ArmyOps 1.9... Hva er galt? Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg får ikke til å koble opp brukeren min jeg.... Det står noe slikt som dette "Connection Timeout" el... Hva er galt? Jeg har kobel modem, 512/ett eller annet kb/s, fra telenor avidi. Internett funker på alt bortsett fra ArmyOps 1.9... Hva er galt? Gjort alt riktig da? -regga bruker på americasarmy.com -fått mail og 'autorisert' brukeren. Satt passord -logge inn ingame. Fremdeles trøbbel: lag en ny bruker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå