NeEeO Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hallo, I natt hadde jeg på vuze, fordi jeg lastet ned noe. Dagen etterpå fikk jeg en stor overraskelse. Jeg slo på pcen , plutselig sto det en poppup der. Det sto noe med at pcen hadde low memory, måtte slå av firefox, jeg bare trakk på Close program. HÆ, tenker jeg , klarer ikke pcen min kjøre: Recovermyfiles(DREV MED FILE RECOVERY.dette var kanskje grunnen?) Skype(offline) Spotify(online, men hørte ikke på sang) Vuze(Lasta ned noe, kanskje grunnen?) Firefox(hadde på flere faner) Teamviewer(offline) Explorer-mappevisning(Hadde på flere mapper). Notisblokk HÆ???????? Plutselig, fikk jeg igjen at firefox crasha, da jeg holdt på med å skrive dette. Måtte skrive alt på nytt igjen. Også sto det at Recovermyfiles måtte slås av pga low memory. Men jeg merka at alle programmene på en eler annen måte hadde stoppet..F.eks det jeg lasta ned kom det at pcen hadde low memory, og i recover my files kom det noen problem greier. Betyr dette at pcen min har fått redusert memory? er det mulig idet heletatt? Eller var det bare det med programmene.. Har en Acer Aspire 5738ZG Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det gjelder Virtual Memory, som ligger i en fil på disken din. Enten har du lite plass på disken, eller innstillingene for virtuell minne er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå