Mr_Pingvin666 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg lurer på hva slags programmer er ikke lov å utvikle.... Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er det programmer som ikke er lov å utvikle da? Det eneste jeg kan komme på, må jo være sånne "slemme" program da! Sånne hacke greier å virus-makere å sånnt crap.... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det kommer alt an på lisensen du har på delphi/kylix. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg utviklet et program for en stund siden som det viste seg at jeg måtte slette. Programmet gjorde følgende. - Stoppet aldringsprosessen på damer ved 19 år. - Alle damer ble blonde - Ingen damer veide mer enn 50 kg eller var lavere enn 1,75 - Fikk damer til å gjøre alt jeg vill (food, s.e.x & silence) - Satte inn 1000 kr hvert minutt på min konto - Gjorde bigami påbudt i norge. - gjorde andre gutter mindre kjekke enn meg (dette slet jeg med å implementere) - gjorde slik at jeg overtok Hugh Hefner sin bolig og damer. + en rekke ting som skulle komme i betaversjonen. Men det var ikke lov å utvikle slik så jeg ble stoppet av Valgerd. Lenke til kommentar
Superchez Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Konge program. De fleste programmere er vel LOV å utvikle, men å legge det ut er annen sak. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 stemmer det overload. jeg holdt på med noe av det samme selv, da hele regjeringen dukket opp på døra mi. men min hadde en penisforlenger-modul også 8) Lenke til kommentar
michaenh Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hehe.. hehe.. jammen er vi morsomme her.. hehe.. hehe.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Alt er vel lov å programere. Spørsmålet er om programmet har skadeleg virking Virus /hack/o.l som får konsekvenser for andre at du kjem i ei klemme. Det er ingen ulovligheit å lage eit program som sletter hd tre gonger i døgnet, men i når det sletter ein annans hd utan at den ønsker det, problemet med lovligheit oppstår. Samt program som inneheld kopibeskytta kode. (Skulle du slumpe til å få kildekoden til windows XP, har du eit problem viss du legger eit "nytt" oppsys "PX SWODNIW" ut på nettet sjølv om du har kompilert det og endra alle referanser frå MS til deg sjølv <OT> Når eg ser på kva progam som har blitt stoppa trur eg det er best eg legg "RULE_THE_WORLD progammet mitt på hylla. Betaversjonen hadde akkurat kobla seg til Mr. Bush lille hjerne men bitraten hjå mottaker var så treig at eg måtte få ttkomprimert dei 1,5kB slik at det ikkje tar 100 timer å laste styringa opp. </OT> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå