Morten A Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er vel store sjanser for at det er det samme nettverkskortet inni denne, som det var i N55'ern din .... dessuten er GT 550M ganske merkbart svakere enn GT 555M. Har du sett på Multicom Kunshan W155 ? Omtrent lik Asus N55SF hardwaremessig, men uten all bloatware'n, og med en nydelig matt skjerm. Nøkternt design i utgangspunktet, men du kan gjøre den mer personlig hvis du vil. Og bestemme litt selv hva du vil ha inni. Et annet alternativ kan være MSI GE 620DX Sitter i samme situasjon selv da min hp dv6 måtte retuneres pga mange feil. Først var det Multicoms kunshan w155 som du nevner, er vel den beste pcen til den speccen idag nesten. Så kom jeg over artikkelen på klikk/dinside som nevner Samsungs 7 series, matt skjerm, backlight tastatur + 15" i et 14" chassie. og vekt. Men så er det en Asus også som ligger litt i bakhodet her. Denne veier da mer. men har gode specces http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=648001 Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk for svar! Jeg synes Multicom-laptopen så fin ut, og vurderte den sterkt, inntil jeg som Morten A kom over Samsung 7-serien. Sikler etter 15.6"-størrelsen, den er så utrolig fin, og den ser ut til å være god nok til mitt bruk. Også er den LEKKER, og veier lite. Sikle sikle... http://www.klikk.no/teknologi/data/article700910.ece http://www.engadget.com/2011/08/30/samsung-unveils-series-7-laptops-we-go-hands-on/ Diskusjon om laptopen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1376322 Har så lyst til å forhåndsbestille den fra MPX.. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=176833&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick Ubekreftet 27.10.2011 ikke til og stole på men... Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Oi, det var tidligere dato enn MPX har ja. Men vil ikke egentlig alle få inn omtrent samtidig uansett? Bestilte faktisk nå, fra MPX. Har god erfaring med dem fra tidligere, også får jeg kickback når jeg bestiller fra dem, noe som er et pluss. Hehe, nå har jeg tittet på laptoper og stressa med dette i snart to måneder, så nå er jeg lei. Håper jeg har gjort et klokt valg... Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Oi, det var tidligere dato enn MPX har ja. Men vil ikke egentlig alle få inn omtrent samtidig uansett? Bestilte faktisk nå, fra MPX. Har god erfaring med dem fra tidligere, også får jeg kickback når jeg bestiller fra dem, noe som er et pluss. Hehe, nå har jeg tittet på laptoper og stressa med dette i snart to måneder, så nå er jeg lei. Håper jeg har gjort et klokt valg... tror nok du bare kan glede deg til denne havner sammen med rottene dine. takk for kickback tipset! tror nok det blir denne eller asus sin. er litt itvil. Spiller bare mindre og mindre. WoW er lagt på hylla for en stund, vi får se om det tas opp igjen. Stakkars Roguen min Endret 9. oktober 2011 av Morten A Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 tror nok du bare kan glede deg til denne havner sammen med rottene dine. takk for kickback tipset! tror nok det blir denne eller asus sin. er litt itvil. Spiller bare mindre og mindre. WoW er lagt på hylla for en stund, vi får se om det tas opp igjen. Stakkars Roguen min Både rottene og Samsungen har flott design, så de vil nok bli gode venner alle tre Kickback er kjempekjekt, ble litt over 100 kr for Samsungkjøpet. Herlig å tjene opp poeng til gavekort nesten hver gang man handler på nettet. For å være sikker på at jeg ikke misforstod deg, du mener at Samsungen er god nok til å spille WoW på, sant? ASUSen er helt sikkert enda bedre til spilling, men jeg orker ikke tanken på et nesten 4 kg tungt monster med klumpete design og jetmotorer på rumpa. Jeg synes laptopen jeg har nå, med sine omtrent 3.5 kg, er mer enn tung nok. Er ikke så sterk Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) tror nok du bare kan glede deg til denne havner sammen med rottene dine. takk for kickback tipset! tror nok det blir denne eller asus sin. er litt itvil. Spiller bare mindre og mindre. WoW er lagt på hylla for en stund, vi får se om det tas opp igjen. Stakkars Roguen min Både rottene og Samsungen har flott design, så de vil nok bli gode venner alle tre Kickback er kjempekjekt, ble litt over 100 kr for Samsungkjøpet. Herlig å tjene opp poeng til gavekort nesten hver gang man handler på nettet. For å være sikker på at jeg ikke misforstod deg, du mener at Samsungen er god nok til å spille WoW på, sant? ASUSen er helt sikkert enda bedre til spilling, men jeg orker ikke tanken på et nesten 4 kg tungt monster med klumpete design og jetmotorer på rumpa. Jeg synes laptopen jeg har nå, med sine omtrent 3.5 kg, er mer enn tung nok. Er ikke så sterk Det høres bra ut Åh, tjener man opp poeng til gavekort? Så greit! Ja, den skal dra WoW uten problemer. Halvparten av prisen til MacBookPro Endret 9. oktober 2011 av Morten A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå