fotogigen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 skip i kveldslys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Liker lyset du har fått fram her og den stemningen det skaper. Men jeg ville virdert et kutt både i toppen og i bunnen for å få et tettere utsnitt Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det er jo først og fremst lyset som gjør dette bildet bra og skaper en flott stemning. Jeg er enig med wasco i at en tettere komposisjon kanskje vil gjøre det enda bedre. Jens Hammersgård Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hm syns ikke det er nødvendig med noen crop i topp og bunn her.syns egentlig det gjør bildet bare enda sterkere rammet inn. Flott lys og herlig komposisjon. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Takk for konstruktive kommentarer :=) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Nydelig fargespill i bilde og stilig motiv, men jeg kan være enig i et kutt i toppen. Lenke til kommentar
Vitalis Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Siden det er lystrålene som gjør mye av bildet, ville jeg kun kuttet litt ned i bildet. Synes den lyse delen av havet i nedre del av bildet "stjeler " for mye oppmerksomhet. VH Tom Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vakkert og stemningsfullt! Jeg liker utsnittet slik det er - skulle jeg ønske noen endring måtte det være å få en smule mer luft foran skipet. Ellers ser jeg en anelse kornin som forstyrrer litt dette myke uttrykket i skyene og deler av havet - men det er pirk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg