hallerakern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jepp, bestilte meg en og ventet ihuga på å få leke med en android tablet. Men denne gleden viste seg å være kortvarig. Da jeg åpnet eska og fikk skrudd på enheten, var det noe tull med skjermen. Flimrende striper over et område som ødelegger for hele opplevelsen. vedlagt ligger to videoer som viser problemet: http://www.youtube.com/watch?v=WQaNDtpu3zc http://www.youtube.com/watch?v=wlwzcB6_px0 Rimelig skuffa nå, og jeg håper komplett tar retursøknaden alvorlig og sender en ny enhet snarest. Og jeg håper dette ikke er et problem som mange opplever. Og jeg som håpte å leke meg med en flunkende ny asus transformer i helga.. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Åå den var kjip! Surt å måtte vente på en ny en, dog. Send dem en mail med bilder, så kanskje de sender ut en ny en allerede før de har mottatt din? Definitivt garantisak som ved god nok kundeservice ikke burde trengt videre undersøkelser før bytte. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg leverte inn min Transformer på service 7 juni, fikk den tilbake 23 juli og måtte på verksted igjen 25 juli pga at den ikke var reparet. Der er den ennå hos Anovo og nå leser jeg at Anovo er konkurs. Hva skjer da lurer jeg på. Typisk min flaks. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jeg leverte inn min Transformer på service 7 juni, fikk den tilbake 23 juli og måtte på verksted igjen 25 juli pga at den ikke var reparet. Der er den ennå hos Anovo og nå leser jeg at Anovo er konkurs. Hva skjer da lurer jeg på. Typisk min flaks. Ble litt nysgjerrig, så fant en artikkel på digi.no. Der skrives det som følger: "- Hva skjer nå med kunder som har levert inn utstyr til dere? - Vi jobber veldig hardt med å få ut alt som er kundeeid. De ansatte har jobbet mye ekstra for å få til dette, inkludert helgearbeid. Det er stor ståpåvilje og alle har levert en kjempeinnsats, sier Skagen." Endret 26. august 2011 av Dummst Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Har sendt mail til dem og får ikke svar. Siste jeg prøvde ringe drev de med opplæring og tok ikke telefonen. Lenke til kommentar
hallerakern Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Har endelig fått et returnummer fra Komplett, så tableten går i posten i dag, så får vi se hvor lenge jeg må vente. Blir vel ut i neste uke siden det er helg. Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Surt Har sendt inn en Galaxy S2 via Moobi. Den 18 fant de ut at de skulle sende meg en ny en fra Anovo. Så får nå se hvordan det går... Fikk SMS i går om at det var forsinkelser på verkstedet... Begynner å ta tid dette. Først en måneds ventetid på å få telefonen,for så å sende den rett på service. Dermed bortimot en måned der igjen... jaja... Lenke til kommentar
hallerakern Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Heldigvis for min del, så tar ikke anovo nye oppdrag (fra 24 august). Så det blir nok slik at komplett ser på produktet og feilbeskrivelsen min, og sender en ny. Det var iallefall sånn jeg forsto det på kundebehandleren jeg pratet med hos komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå