elisef Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Sulten gås Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har gjort om bildet til ca 80% s/hv. Beholdt farge på fuglens nebb og føtter, samt delvis på jentas klær og hår. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Kritiser gjerne småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Bergerer Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Lyst til å kose litt med den jenta Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei, fint bilde av fine modeller. Når det gjelder bildet ville jeg kuttet vekk så mye som mulig på venstre siden og kuttet oppunder rekkverket på broen, for å kutte ned antall unødige momenter i bildet slik at bildet konsentreres om jenta og gåsa. Ellers er dette med å legge bildet i rett kategori ikke så lett for noen av oss. Siden det både er et fugl og menneske i samme bilde så blir det litt forvirrende, mennesker, dyr, fugl? Jeg ville kanskje feiga ut og lagt det i diverse. Etterbehandlingen synes jeg ble veldig fin, og den stod seg godt til motivet. Men ellers et bilde som det er vanskelig å bedømme rettferdig fordi det er litt underdefinert mht. ovennevnte. Stusser på komentaren under, fikk litt angst men må presisere at jeg heter Berger og ikke Bergerer. Lenke til kommentar
Bergerer Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei, fint bilde av fine modeller. Når det gjelder bildet ville jeg kuttet vekk så mye som mulig på venstre siden og kuttet oppunder rekkverket på broen, for å kutte ned antall unødige momenter i bildet slik at bildet konsentreres om jenta og gåsa. Ellers er dette med å legge bildet i rett kategori ikke så lett for noen av oss. Siden det både er et fugl og menneske i samme bilde så blir det litt forvirrende, mennesker, dyr, fugl? Jeg ville kanskje feiga ut og lagt det i diverse. Etterbehandlingen synes jeg ble veldig fin, og den stod seg godt til motivet. Men ellers et bilde som det er vanskelig å bedømme rettferdig fordi det er litt underdefinert mht. ovennevnte. Stusser på komentaren under, fikk litt angst men må presisere at jeg heter Berger og ikke Bergerer. Hvem er jenta i bildet da? Kunne godt tenkt meg en date med henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg