Murty Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 heisann.. har nå akkurat fått lagt ut dne nye Teamxpsite.tk... Ville bare vite hva dere synes om den.. vil være nye artikler hver uke.. http://www.teamxpsite.tk Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Fullstendig feil forum. Prøv på Programering - Web Design Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 i og med at dette er diskusjon om en internettside så tenkte at det passet under "internett" Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Men en internett side er ikke hardware. :wink: Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 over til topic: kunne kanskje hatt noen andre frager på f.eks. vlink ? blir litt for "frontpage" over det som er nå Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 HVa mener du med vlink? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har bare en liten kommentar angående menyen på venstre side: Hvorfor ligger innlogging synlig for alle hvis det bare er for administratorer?? Hvis man forsøker å logge inn og det mislykkes, forsvinner menyen på venstre side... Denne kommer ikke tilbake selv om man trykker på menyvalgene på toppen. Eneste mulighet er å trykke reload på browseren. (Pass på at du ikke skriver "nettsiden våres" på nettsiden deres også. Det heter "nettsiden vår".) Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 innlogginga er kun for medlemmer.. og hvis det er noen som er teite nok til å prøve å logge inn så er det deres problem å komme seg tilbake.. siden er ikke optimalisert for personer som gjerne vil bryte seg inn på sider de ikke har noe å gjøre på Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 så ut som en nybegynner side syns jeg. Som er laget på 10 min i frontpage Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hva om en av medlemmene skriver feil passord? Men hvis du synes det er bra design, så er det vel greit.... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 så ut som en nybegynner side syns jeg. Som er laget på 10 min i frontpage eller GoLive Synes forøvrig siden så grei ut.. likte bare ikke venstre delen, altså meny-partiet ditt.. så littt "ullent" ut.. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 emd vlink mener jeg "visited link", altså linker som har blikt trykket på Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 innlogginga er kun for medlemmer.. og hvis det er noen som er teite nok til å prøve å logge inn så er det deres problem å komme seg tilbake.. siden er ikke optimalisert for personer som gjerne vil bryte seg inn på sider de ikke har noe å gjøre på Siden er nettopp optimalisert for folk som vil bryte seg inn: <p>Passord : <input type="password" name="text1" size="10"> <br><br><input type="button" value="logg inn" name="Submit" onclick=javascript:validate(text2.value,"Teamxp",text1.value,"lanlan") ></p> (Ja, jeg skjønner at det er midlertidig) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 La oss ta denne diskusjonen i en kategori hvor den hører hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg