Gå til innhold

Her er Norges billigste nettbutikk


Anbefalte innlegg

Min erfaring er at man skal være veldig forsiktig med å handle hos noen som har mange "kunder som klager uten grunn". Generelt er alt uten grunn når det ikke gjelder en selv.

Alle butikker har mange som klager uten grunn.

 

Jeg ser svarene deres, og merker meg at mye av det er kunder som klager uten grunn.

Jeg la merke til at det var et klipp-og.lim standardsvar med tidvis god dag mann økeseskaft-takter (flere av dem ganske gode/grove eksempler), selv der kunden helt klart hadde beskrevet hvordan Pixmania hade håndtert saken allerede.

 

De beklager og ber om ordrenummeret, selv der det er helt meningsløst.

Hvorfor ikke klippe og lime hvis de først skal svare det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eksempelkunde: Handlet en tv der for et halvt år siden, da den måtte på reparasjon brukte de fir måneder, og nektet meg å heve kjøpet før jeg tok saken til FTU. Fikk omsider pengene igjen, men vil aldri handle der igjen.

 

eksempelsvar: Hei, send meg ordrenummeret ditt, så skal jeg hjelpe deg.

 

Det er jo helt tydelig flere steder at de ikke har let spørsmålene de svarer på. Mao akkurat det samme som skjer som når man prøver å sende dem spørmål på mail, skal man tro flere av kundene. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
eksempelkunde: Handlet en tv der for et halvt år siden, da den måtte på reparasjon brukte de fir måneder, og nektet meg å heve kjøpet før jeg tok saken til FTU. Fikk omsider pengene igjen, men vil aldri handle der igjen.

 

eksempelsvar: Hei, send meg ordrenummeret ditt, så skal jeg hjelpe deg.

 

Det er jo helt tydelig flere steder at de ikke har let spørsmålene de svarer på. Mao akkurat det samme som skjer som når man prøver å sende dem spørmål på mail, skal man tro flere av kundene. :p

Eventuelt ønsker de å følge opp negativ kritikk for å se om de kan blidgjøre kunden eller lære av det som ble gjort feil...

Lenke til kommentar

Poenget er jo at de åpanbart ikke engang gidder å tilpasse et standardsvar til kunden. Er det god kundeservice? Nei. Kunden har desuten fått pengene sin, og gir sannsynligvis en god F i Pixmania. Hvilke forbindelser har du til Pixmania egentlig? Eller synes du det er gøy å forsvare inn i det usannsylige?

 

Alle som har handlet med utlandet før vet at det er en typisk taktikk brukt av enkelte selgere for å "renvaske seg". Man poster noe tilfeldig piss og en unnskyldning tilbake, og satser på at andre, nye, kunder regner med at det er kundens feil, kunden som er vanskelig, en tilfeldig glipp etc. - noe som tydeligvis fungerer på enkelte, skal man bruke deg som målestokk.

 

Enkelte kinesiske selgere poster til og med rne løgner i disse kommentarene, men det er et tveegget sverd - da risikerer man faktisk at kunden gidder å komme med en kommentar selv på anmeldelsen, noe de vanligvis ikke gidder. Da er det bedre å safe med litt pissog svada, slik Pixmania gjør.

 

En annen "fin ting" Pixmania gjør. er at de sender en mail til kunder som nettopp har kjøpt/fått produkter, og ber dem evaluere kjøpet på sidene deres. Men hvilken side linker de deg egentlig til? Prisjakt.no. Seriøs sjappe, dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal de tilpasse svarene spesielt til hver enkelt? Hvis de har et standardsvar de kan bruke på flere er det like greit å gjøre det.

 

Hvilke forbindelser har du til konkurrenter av Pixmania?

 

Det er også litt spesielt at du kritiserer dem for å be kundene legge ut evalueringer på en uavhengig side som ikke er under deres kontroll.

Lenke til kommentar

Fordi de kaller det sin egen side, og ikke gir noe inntrykk av at det er en vurdering av pixmania på en tredjepersons side.

 

Du kan hjelpe oss å forbedre vår Service ved å gi din mening på vår

hjemmeside : http://www.prisjakt.no/store.php?ftgid=9877

[http://qualite.fotovista.com/redirect.php?..FJENRET_PERSONLIG_KODE]

 

For det første oppgir de at linken er til Pximanias hjemmeside. Men så ser du i klartekst at det er en prisjakt-link.. MEN, så er det ikke det heller, du blir i virkeligheten linket gjennom deres side, som avhengig av hvoran de har satt det opp, kan sørge for at kun de positive tilbakemeldingene blir postet. (NB: Jeg sier ikke at de GJØR dette i praksis.) Men linken er unik per bruker/ordre, så de kan nok i hvert fall se hvem som har svart hva - problematisk i seg selv, når det ikke opplyses.

 

Du ser ikke problemet med å bruke, selv der standardsvaret overhodet ikke svarer på det kunden sier noe om. Anbefaler deg fortsatt å lese "God dag, mann økseskaft". Bortstt fra at du tydeligvis har lest det allerede... Å rett ut lyve for kundene, samt bryte norsk markedsføringslov er selvfølgelig også bare positivt. :fun:

 

Herved avskriver jeg deg for å være enten troll eller pximania-ansatt (eller tilknyttet) Enten det, eller så har du Absergers, noen annen forklaring på din manglende evne eller vilje til å forstå eller dsikutere noe som helst kan jeg ikke forestille meg.

 

Ha en god trolle-kveld videre, pass deg for solen. :)

 

Åh, og jeg er forresten tilknyttet samtlige andre nettbutikker i Europa, og er derfor bare opptatt av å sverte Pixmania. :fun:

 

Dustinhome er den nettbutikken jeg er mest fan av, og du kan alltids sjekke ut hva jeg har skrvet i den tråden i det siste, om du vil.

Lenke til kommentar

Jeg kjører i hvert fall ikke et løpende God dag, mann økseskaft-opplegg med fingrene i ørene, nekter å svare på det som blir skrevet eller forsøke å ta det innover seg, og benekter fakta. Det er per definisjon trolle-oppførsel. Om du mener det er feil, får du gå i deg selv og tenke over hvordan du fremstår når du tramper frem, blind og døv for alt annet enn dine to synspunkter som du gjentar til det kjedsommelige uten å se eller høre noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kommenterte hva jeg har skrevet, jeg kommenterer hva du har skrevet. Du ignorerer alt som taler mot Pixmania, kommer ikke med seriøse svar på noe av det, ignorerer det du ikke klarer å fjase bort, og prøver å fjase bort det at de skriver "god dag mann økseskaft"-svar til kundene sine, med at det er helt greit å bruke standard-svar - Selv om du VET at det ikke er det som er tema.

 

At de lyver i tilbakemeldinseposten ignorer du, og prøver å fjase det bort. (Ja, det er greit å be omntilbakemelding, men igjen, du vet godt at det er løgnen og ikke det å be om tilbakemelding som er et problem - selvfølgelig er ikke å be om tilbakemelding et problem!)

 

At de bryter norsk markedsføringslov prøvde du først å fjase brt, så måtte jeg påpeke igjen hva som var brudd på markedsføringsloven. Da holdt du kjeft om det, og ofrtsatte å fjase om god dag, mann økseskaft-svarene.

 

Bekymringene rundt link poisoning i emailen og mulig sortering/lggføring av hva kundene svarr uten tillatelse, ignorerte du.

 

Uansett om du er tilkyttet Pixmania ellr ikke, bidrar du ihvertfall ikke til å stille dem i noe bedre lys...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har ikke

1: Innrømmet at diskusjonen ikke handler om hvorvidt standardsvar er greit eller ikke, men om hvorvidt det er greit å poste et svar uten relevans til det kunden poster.

2: Svart på innlegg #100 med det ovenstående i bakhodet. Det er spesielt merkelig med tanke på at du i innlegg #98 sier at du "ser svarene" til Pixmania, og sier du "merker meg at mye av det er kunder som klager uten grunn." Det må jo vøre vanskelig når flertallet av svarene til Pixmania åpanbart kke er relatert til det kundene skriver i sine tilbakemeldinger.

3: Ikke inrømmet at Pixmania bryter norsk markedsføringslov.

4: Ikke svart på noen av innvendingene i post #89, I post #90 kommer du med ditt sedvanlige (i denne tråden) åpenbare fjas, der du sier at ingen av de tre punktene tyder på at butikken ikke er av de mest oppegående. Selv om det er åpenbart fjas, gidder jeg å gi deg en kommentar til i post #91. Den ignorerer du selvfølgelig. Jeg kan bare konkludere med at du kjører en Pixmania-taktik og satser på at folk ikke utyper punktene sie når du later som om du ikke forstår dem. Når e derimot GJØR det, må du bare innse at saken er tapt..

5: Hele denne siden er en endeløs gjentakelse av at du maser om at standardsvar er greit, g nekter å forholde deg til at saken er at standardsvarene i dette tilfellet ikke svarer på spørsmåket/tilbakemeldingene

6: Nekter å innse at det er et problem å lyve til kundene, legge inn falske linker i epostene man sender dem ala denne typen: http://lwww.prisjakt.no

 

Merk deg at du allerede ligger i ignore-lsten min, men jeg skal sjekke et svar du kommer med her. Men jeg gidder ikke svare deg med mindre du kommer med velbegrunnede, saklige og ærlige svar på hvert av punktene over. Jeg håper faktisk for din skyld at du er et troll, men uansett om du ikke skulle være det, har jeg uansett brukt opp fjas-tidskvoten min for noen måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har allerede svart på det du skriver. Jeg har flere ganger påpekt at standardsvar er helt greit, og jeg kan ikke se at du har vist noe annet. Du påstår standardsvar ikke svarer på tilbakemeldingen, og også det har jeg svart på, nemlig med at det kan være flere grunner til at de ber om ordrenr. Du har ikke klart å svare på dette, men satte i stedet i gang med utallige personangrep.

 

Du syter til og med over at Pixmania sender kunder til en tjeneste eid av et annet selskap, og dikter opp konspirasjonsteorier bare for å klamre deg til halmstrå.

 

At du nok en gang tyr til, ikke bare personangrep, men også løgner om meg, sier egentlig alt man trenger å vite om deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...