Dux ducis Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ja.. mitt MSI gf4 ti 4200 funger antagelivis ikke, tror det er skjermkortet pga: En RAM heatsink falt(veltet fra minnebrikken og bortover skjermkortet) på skjermkortet, mens det var i gang, PC-en bootet med en gang. piiiiiiiiiiiiiiip-piip-piip sa det etter 2 sekunders med svart skjerm... Jeg tok ut kortet og satte det tilbake, ingen synlig skade, nå piper ikke pc-en men led'n på skjermen blinker av og på mens skjermen viser null... skjermkortet har kjørt på 290/567 intill jeg satt det ned før i dag(280/560) har et ABIT NF7-S v2... Hjelp?! Lenke til kommentar
Mr-JT Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 du bør prøve å sette skjermkortet i en annen maskin. eller et annet skjermkort i denne maskinen! da finner du ihvertfall fort ut av hva som er galt.. men men. hvordan løsnet minnebrikken da?!?!? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ja.. mitt MSI gf4 ti 4200 funger antagelivis ikke, tror det er skjermkortet pga: En RAM heatsink falt(veltet fra minnebrikken og bortover skjermkortet) på skjermkortet, mens det var i gang, PC-en bootet med en gang. piiiiiiiiiiiiiiip-piip-piip sa det etter 2 sekunders med svart skjerm... Jeg tok ut kortet og satte det tilbake, ingen synlig skade, nå piper ikke pc-en men led'n på skjermen blinker av og på mens skjermen viser null... skjermkortet har kjørt på 290/567 intill jeg satt det ned før i dag(280/560) har et ABIT NF7-S v2... Hjelp?! Du har akkurat beskrevet mitt værste mareritt :o Heldigvis pleier jeg og våkne svettende: NEI, huh, jeg bare drømte... Seriøst. Du må prøve feilsøking, en og en del i en annen maskin, muligens er også PSU "påvirket" husk å sjekk den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå