TheOats Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen andre som har problemer med Deus Ex HR? Jeg kom til et punkt i starten av spillet hvor det stopper helt opp, skjermen blir svart og det kommer en litt høy dure lyd fra høyttalerene og så restarter pcen seg :/ Irriterende. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Spillet lider med masse feil desverre, noe som er veldig surt. Er vel pga det kommer til flere maskiner.. Sjekk ut denne linken: Fixes and shizz Endret 26. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Takk for linken. Regner med de jobber med patch. Skrudde av Dx11 å nå får jeg spilt. Lenke til kommentar
shikton Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvordan skrur man egentlig av DirectX? Må det avinstalleres? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvordan skrur man egentlig av DirectX? Må det avinstalleres? Spillet er avhengig av DirectX, så det kan ikke avinstalleres eller slås av. Derimot har man i spillet valget mellom å benytte DirectX versjon 11 eller ikke om man har et skjermkort som støtter DirectX 11. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvordan skrur man egentlig av DirectX? Må det avinstalleres? Du finner det i options, eller under setup når du starter spillet fra steam. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg tror jeg har fikset Dx11 problemet. Var noen på en eller annen nettside som mente at det hjalp å øke strømmen på/til GPU'en fra 1025 til 1050. Så jeg gjorde det å nå virker spillet greit med Dx11 på. Hadde problemer med Dx11 på World of Warcraft også, men nå virker det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå