Gå til innhold

Dagens Vits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel,, dersom du leser den lisens saken til de... (litt rar men..)

så ser du

"If I am running SCO Linux or Caldera OpenLinux do I need to obtain a SCO IP License for Linux?

Yes. SCO will distribute an IP License for Linux to all SCO Linux users. To receive this license, you must register your SCO Linux license on the website. If you already registered the SCO Linux license, you must update your registration to be eligible for the license. This special license is limited to the right to use SCO IP with SCO Linux and Caldera OpenLinux. It is not valid for any other distribution of Linux. Unlike the SCO IP license for a non-SCO Linux distribution, these licenses do not have to be registered after they are issued. The only registration required is the initial registration (or update) of the SCO Linux license. "

http://www.sco.com/scosource/linuxlicensefaq.html

jo da.. de skal ta enda en lisens og mere penger for noe de har solgt..

samme som ms i morra kontakter alle de som her registrert sin xp versjon og forlanger enda mere..

En ting som er sikket det er bare i Usa dette kan gå ann..

Men dersom det er noen ifra sco som har mekket de kodene inn i kernel,, for det var det oxo da.. (en sco mann som deltok en del) hva skjer da?? altså dersom linux (kernelen) har fått det ifra en som deltok på utviklingen, men som bare tok koder ifra sco,, der han jobbet?

Lenke til kommentar

SCO vinner i retten, vær du foreberedt. Amerikanske storkonsern vinner med 85% sannsynlighet alltid i retten, spesielt med tanke på brudd på angivelig opphavsrett. SCO er på lag med Microsoft - og sammen skal de knekke en trussel som begynner å bli farlig for dem - er ikke det ganske tydelig?

Lenke til kommentar

jeg blir litt sur her altså. liker de gutta der å ødlegge for andre eller? ja, nå skal vi ødelegge linux for det er gratis. det er jeg sikker på at SCO og MS sier. også sier MS ja nå for vi flere kunder også som vil kjøpe Windows. eeeeeeeh, kommer ikke bli å bli mindre piratkopiert Windows av den grunn.

Vits? aprilsnarr var for 6 måneder siden. det skal vel snart koste penger å gå på wc i sitt eget hjem også nå tenker jeg :D

Linux kommer til å leve videre det MED OPEN SOURCE.

Lenke til kommentar
jeg blir litt sur her altså. liker de gutta der å ødlegge for andre eller? ja, nå skal vi ødelegge linux for det er gratis. det er jeg sikker på at SCO og MS sier. også sier MS ja nå for vi flere kunder også som vil kjøpe Windows. eeeeeeeh, kommer ikke bli å bli mindre piratkopiert Windows av den grunn.

Vits? aprilsnarr var for 6 måneder siden. det skal vel snart koste penger å gå på wc i sitt eget hjem også nå tenker jeg :D

er det din hjemmeside du har linka til i signaturen din eller har du den der fordi den er bare veldig artig å stygg?

Lenke til kommentar

er det din hjemmeside du har linka til i signaturen din eller har du den der fordi den er bare veldig artig å stygg?

Hæ? ja det er min ja. hvordan det? du må nok se på din egen hjemmeside du. for fram bare mapper når jeg går inn på siden din skjønner du. hehe, få til de mappe greiene så for vi se. ikke hakk på andre er du snill. det blir så dårlig miljø skjønner du.

hvis du har noe spess å si til meg så for du si det på PM

Lenke til kommentar
SCO vinner i retten, vær du foreberedt.

Uten bevis ??!?!??!??!!?!?!? (måtte bare :p)

Uansett så er jo ikke Linux saksøkt, bare IBM og andre plasser de kan lykkes med å stjele penger. Med en gang bevis mot dem blir lagt på boret vil jo kernelen etter all sannsynlighet bli renskrevet uansett.

Lenke til kommentar

jah. USA er advokatenes land :yes:

Jeg lurer på hva SCO mener om kerneler som er kompilert uten SMP-støtte :shrug:

Jeg tror IBM kommer til å vinne hvis ikke dette skjer:

SCO: We must have the money. They stole our code.

Judge: Can you show the court the evidences?

SCO: No, cause if I show it to you you may steal it as well.

Judge: SCO wins the case.

SCO: My preciou$$$

IBM: DOH!

Lenke til kommentar

Hæ? ja det er min ja. hvordan det? du må nok se på din egen hjemmeside du. for fram bare mapper når jeg går inn på siden din skjønner du. hehe, få til de mappe greiene så for vi se. ikke hakk på andre er du snill. det blir så dårlig miljø skjønner du.

hvis du har noe spess å si til meg så for du si det på PM

surfer86 kom med kritikk og som jeg har sagt så må du tåle litt krittik , så lenge den er konstruktiv. Jeg er enig med surfer86 den er veldig stygg og før du kritiserer hans så vit dette. siden hans var bedre før , jeg har sett hvordan det så ut før. Siden var bra , vet ikke hvorfor den ser ut sånn nå , kanskje han har planer om å oppdatere den eller lage ny ? . Den så i hvertfall bedre ut før , din ser rett og slett jævlig ut og har gjort det fra dag 1. :lol:

"litt kritikk må man da tåle"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...