Eriksendrul Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hallo , jeg har 2 gensere som jeg får veldig mye lo / nupper på , sånne små svarte flekker som fester seg på genserene , de er ganske fine egentlig men de er hvite og da synes de nuppene veldig godt og nå er de ikke så fine at det gjør noe , jeg bare lurte på om hva jeg kan gjøre for og fjerne de ? jeg prøvd med sånn klesrulle med sånn ``lim`` på men det fungerer ikke , eller det fungerer dårlig , er ikke helt sikker på åssen stoff genserene for jeg har ikke peiling på klær i det hele tatt , men det står 60% cotton og 35% polyester , hva er da de siste 5 % ? hehe , men noen ide om åssen jeg får det vekk ? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Det finnes nuppefjerner på batteri. Er nesten som en barbermaskin og burde ikke koste mer en 50 på en garnbutikk ol. http://www.google.no/imgres?q=nuppefjerner&um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1920&bih=1070&tbm=isch&tbnid=WEsSwc0ifbX7HM:&imgrefurl=http://www.bestbuy.no/product.asp%3Fsku%3D51127&docid=m8cX2V6AYaKyPM&w=204&h=280&ei=r9JWTqGCLcyQswbetKXFCg&zoom=1&iact=hc&vpx=940&vpy=422&dur=523&hovh=224&hovw=163&tx=97&ty=113&page=1&tbnh=131&tbnw=95&start=0&ndsp=62&ved=1t:429,r:26,s:0 Endret 25. august 2011 av War Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Her. For øvrig vil jeg anbefale å kjøpe en skikkelig klesbørste. Eller bare kjøp klær av bedre kvalitet. Billigere gensere nupper gjerne mer enn gensere av bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Her. For øvrig vil jeg anbefale å kjøpe en skikkelig klesbørste. Eller bare kjøp klær av bedre kvalitet. Billigere gensere nupper gjerne mer enn gensere av bedre kvalitet. Det er ikke noe særlig kvalitetsplagg , det er det ikke men nå er ikke jeg den som er så veldig opptatt av hva jeg putter på kroppen sånn egentlig , Men synes det er greit og ta vare på de klerne jeg har og ikke bare kjøpe nye klær om noe er galt , er ikke alle her som har penger til gode kvalitets klær og heller ikke kaster ting om man er litt ufornøyd =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå