Gå til innhold

Fjerne lo/nupper fra gensere


Anbefalte innlegg

Hallo , jeg har 2 gensere som jeg får veldig mye lo / nupper på , sånne små svarte flekker som fester seg på genserene , de er ganske fine egentlig men de er hvite og da synes de nuppene veldig godt og nå er de ikke så fine at det gjør noe , jeg bare lurte på om hva jeg kan gjøre for og fjerne de ?

 

jeg prøvd med sånn klesrulle med sånn ``lim`` på men det fungerer ikke , eller det fungerer dårlig , er ikke helt sikker på åssen stoff genserene for jeg har ikke peiling på klær i det hele tatt , men det står 60% cotton og 35% polyester , hva er da de siste 5 % ? :p

 

hehe , men noen ide om åssen jeg får det vekk ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her.

For øvrig vil jeg anbefale å kjøpe en skikkelig klesbørste. Eller bare kjøp klær av bedre kvalitet. Billigere gensere nupper gjerne mer enn gensere av bedre kvalitet.

 

Det er ikke noe særlig kvalitetsplagg , det er det ikke men nå er ikke jeg den som er så veldig opptatt av hva jeg putter på kroppen sånn egentlig , Men synes det er greit og ta vare på de klerne jeg har og ikke bare kjøpe nye klær om noe er galt , er ikke alle her som har penger til gode kvalitets klær og heller ikke kaster ting om man er litt ufornøyd =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...