M00ds Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Hei! Vi har bestemt oss for å være tidlig ute med russebil, og har anskaffet oss den mye omtalte "Ubalansen". Kort fortalt er det en russebil lakkert som ambulanse. google it Uansett, så har vi lyst på en fet logo, og siden ingen av oss er særlig stabile i redigering, tenkte jeg dette ville være et bra sted å spørre. Derfor lurte vi på om noen kunne stelle i stand en bra logo til oss, eller i alle fall et utkast Har ingen store ønsker, bortsett fra at det skal stå Ubalanse og at det skal se bra ut! Den vil bli plassert på begge siderutene og foran, i tillegg til jakker og gensere. Er det bra nok vil det selvfølgelig bli betalt, men ikke forvent noen formue. Blir nok enige om en sum Endret 25. august 2011 av M00ds Lenke til kommentar
okasin Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 hmm jeg kan kanskje hjelpe dere.. men jeg må vite noe mer.. slagord, fargevalg, etc... Ps: tok meg 5 min å lage noen enkle noen.. men glem disse.. gi meg informasjon om hva dere ønsker.. så skal jeg se hva jeg kan gjøre.. Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Har egentlig ingen spesielle krav, bortsett fra at det kun skal stå "Ubalanse 2012". Kan godt bruke tidligere russebuss-logoer som inspirasjon, da vi ikke har noen aning om hva vi vil ha. Fargevalg er heller ikke så farlig Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei Vet ikke om dere har funnet en logo enda, men bidrar allikevel. Alt er vektorgrafikk, så den kan blåses opp uten problemer : ) Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Har ikke funnet noen logo enda, så bare å komme med forslag Logoen din var grei den "Braekke", men kanskje litt enkel? Lenke til kommentar
brk Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ser for meg en "fartsfyllt" gammel ambulanse av Ghostbusterstypen med logoen på.. bare en idé Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå